“Gezellig en goed eten voor redelijke prijs!”
Beoordeling van Fontanella

Fontanella
Geclassificeerd als nr. 6 van 43 Restaurants in Oldenzaal
Keukens: Italiaans
23 augustus 2016 beoordeeld

Het is hier gezellig en goed vertoefen, het eten is perfect en het is er altijd druk,
dus wel even reserveren...

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een stadsfeest even binnengewipt bij deze pizzeria. Zeer aardig personeel dat er voor zorgt dat je je op je gemak voelt. Ook het geserveerde eten was prima. Misschien een tip om voor (kleine) kinderen de porties aan te passen. Het is toch erg jammer dat er zoveel retour gaat. Bied de gasten de keus voor een kleinere portie. Voor de rest een prima plek om tegen een alleszins redelijk bedrag te eten.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie hier pizza's gegeten. Zelf vond ik de Fontanella heel lekker. Maar de familie vonden de andere ook lekker. De bodem was mooi dun. De smaak ook goed.

6 augustus 2016 beoordeeld

zowel in het retaurant als meerdere keren catering van fontanella gekregen, prima en redelijk geprijsd!!!

28 juli 2016 beoordeeld

We komen eigenlijk al heel veel jaren in dit prachtige Italiaanse restaurant aan de horecamarkt in Oldenzaal. En altijd tevreden de ene keer neem ik een pizza en de andere keer een Biefstuk met Gorgonzolasaus. Ook de saladebar is altijd heerlijk gevuld met dito verse rauwkosten, sla en toppings!

Reizigers die Fontanella bekeken, bekeken ook

Oldenzaal, Overijssel

In Fontanella geweest? Deel je ervaringen!