“Goed eten, sfeer minder ”
Beoordeling van Bistro Puur

Bistro Puur
Reserveer een tafel
di 19-1
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 42 Restaurants in Oldenzaal
Keukens: Frans, Italiaans
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer goed. De sfeer in het restaurant liet echter de wensen over, geen gezelligheid of warmte. Daarnaast liggen de prijzen hoog voor een bistro.

17 september 2020 beoordeeld

We werden ontvangen door een zeer aardige jongen die alleen het hele restaurant heel goed onder controle had en iedereen op een hele leuke manier benaderde. Het eten was prima in orde, geen flauwekul maar gewoon lekker eten waar je niet lang op hoefde te wachten. Verder was de prijs heel redelijk voor hetgeen je kreeg.

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten en de bij de aanbevolen wijnen waren lekker en goed en de bediening efficiënt. Jammer was dat we een tafeltje bij de deur hadden, met een een kant uitzicht op de herentoilet en aan de andere kant op opgeslagen meubilair en andere rommel onder de trap. Dus weinig van de ambiance kunnen genieten. Gelukkig hadden we fijn gezelschap.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk samen buiten gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het etenswaar mooi opgemaakt en smaakte erg lekker. De kaasplank is één aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020
8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige zomerse avond. Via onze b&b gereserveerd. We hadden geluk en konden op het terras zitten. Drie gangen menu. Geen haast. Perfect verzorgd. Dank jullie wel.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Bistro Puur bekeken, bekeken ook

In Bistro Puur geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.