Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Een zeer vriendelijke ontvangst. En zeer schone kamer met een goed bed. De badkamer lijkt door tegeltjes wat verouderd maar is erg schoon en een hele fijne douche. Ontbijt is heel goed verzorgd. Geen koffie of thee faciliteit op de kamers. En wij zijn iets vergeten in het hotel en hebben per ongeluk de sleutel meegenomen wij proberen ze al 2 dgn te pakken te krijgen maar helaas te vergeefs.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht ziet hotel de Kroon in Oldenzaal er net uit, maar de kamers zijn gedateerd en de badkamer is niet meer van deze tijd. Je kan dit nog verwachten bij een B&B maar voor een hotel is dit te min. Ik heb begrepen dat de nieuwe eigenaars veel geld in de opfrissing van de gevel en in brandveiligheid hebben geïnvesteerd maar de binnenkant is zeer dringend aan een opfrisbeurt toe als je als hotel nog geloofwaardig wil zijn.
Ik wil ook wel positief zijn want de ontvangst door gastvrouw Judith is zeer hartelijk en de ligging in centrum Oldenzaal is top. Het ontbijt is zeer uitgebreid en de koffie is lekker.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Het hotel is bijzonder goed gelegen; je bent te voet vrijwel meteen in het centrum. Parkeren is door de week en op zaterdag te betalen, maar de prijs valt mee, dus geen probleem. Aan de buitenkant mooi gerenoveerd, binnen wordt nog gewerkt, maar niets storends. De kamer was schoon, netjes, het bed uitstekend en de badkamer keurig en in orde. Ik had naar een rustige kamer gevraagd en ook dat was prima in orde; Geen nachtlawaai van de voorkant, waar een nachtcafé recht tegenover het hotel ligt. Het personeel was heel vriendelijk, zoals we dat in Twente gewend zijn.Niets op aan te merken.
Enige werkpuntje: het ontbijt; Dit was redelijk karig. Eén soort kaas, weinig vleeswaren, geen krentenbollen, geen krentenbrood, geen croissantje of iets in dien aard. Een stuk krentenwegge mag in Oldenzaal toch echt niet ontbreken. De koffie kun je op zijn minst als een "behoorlijk sterk bakkie" omschrijven. ik ben een koffieleut, maar hier had ik na een half kopje genoeg van. Hier is nog ruimte naar boven en ik denk dat de meeste mensen graag een paar euro meer betalen voor een royaler ontbijt.
Afgezien van het ontbijt wel een prima hotel voor een citytrip naar Oldenzaal

Kamertip: Om een rustige kamer te hebben , vragen naar kamer 15
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 februari 2019

Afgaand op acceptabele recensies op Booking Hotel de Kroon geboekt
Maar bij binnenkomst, en vooral de trapoplopend, kwam de twijfel. Hotel uit een vervlogen tijd met een wat rommelige indeling.
Onze kamer had nog een interieur van de jaren 70. Stalen bad, bruine tegeltjes, oud gele wasbak, links en rechts wat tegels missend. Een lege zeep dispenser. Geen hotel info over ontbijttijden, etc. Twee aparte (wel prima goede) bedden met aparte dekbedden. Verder zo’, luchtje van een ouder hotel met een zweem van oude nicotine.
De volgende ochtend bleek het ontbijt ronduit onder de maat. De koffie was net te drinken (hebben we na ons eerste slokje laten vervangen door thee. Brood uit supermarkt, afgebakken broodjes, geen croissant of crackers, pindakaas en nutella mag je scheppen uit mega potten. Goedkoop smakeloos beleg die we kennen van de onderste schappen in de supermarkt. Ee hardgekookt lauw ei. Mijn stoel heb ik moeten wisselen: was geheel doorgezakt. De schilder bleek nogal geknoeid te hebben op de onderliggende plint. Ramen met scheuren in de hoeken. Lusters hangen met stroomdraadjes los aan het plafond. Details, details !!
Al met al: zeker geen beoordeling “goed” waard op Booking en zeker geen 7,6.
Wij geven ’t net een voldoende: krappe zes. Zeker voor de 80€ die we betaalden. De omgeving biedt zoveel beters voor net iets meer.
Zeker betere koffie.

Kamertip: neem zelf koffie mee
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 december 2018

Het hotel ligt midden in de binnenstad van Oldenzaal en is dus makkelijk te bereiken. In de afgelopen periode hebben meerdere familieleden er verbleven tijdens bezoeken aan mijn opa en oma. Nu was het mijn beurt. Na een vermoeiende en emotionele dag werd ik met mijn moeder warm onthaald door de eigenaresse, precies wat we nodig hadden! Kamers zijn prima en er is voldoende keus bij het ontbijt.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen