“Uit eten”
Beoordeling van Eetcafé Ome Hans

Eetcafé Ome Hans
Geclassificeerd als nr. 20 van 49 Restaurants in Oldenzaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige tent waar je heerlijk kunt eten voor een eerlijke prijs.

Lekker buiten onder de heaters is het hier prima vertoeven. Het attente personeel maakt de beleving compleet.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoeg keuze en vriendelijk geholpen. Wij hebben gekozen voor het struinersmenu wat er perfect uitzag. Mooie prijs/kwaliteitsverhouding. Veel horeca op dit plein maar dit is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, maar niet speciaal
De bediening daarentegen was lomp en ongeïnteresseerd
Heeft voor ons de avond wel een beetje verpest

Jammer dat men niet wil investeren in goed personeel

Datum van bezoek: juli 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom er toch regelmatig. Je voelt je welkom door het attente personeel. Eten is altijd goed. Heerlijk mals vlees, precies goed gekruid. Ik blijf er komen.

Datum van bezoek: april 2019
5 april 2018 beoordeeld

goed uitgebalanceerde kaart, betaalbare prijzen, goede en vriendelijke bediening locatie op het Horecaplein in Oldenzaal

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Eetcafé Ome Hans bekeken, bekeken ook

Oldenzaal, Overijssel

In Eetcafé Ome Hans geweest? Deel je ervaringen!