“Uitstekend gegeten in een restaurant met ambiance”
Beoordeling van Pizzeria Il Campanile

Pizzeria Il Campanile
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Markelo
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Pia en Gaetano Torella runnen al weer vele jaren Italiaans restaurant 'Il Campanile' in Markelo. In een huiselijke ongedwongen sfeer genieten van gezelligheid en lekker eten, dat is wat Pia en Gaetano nastreven. 'Een gezellige Italiaanse huiskamer'. Een goed kwaliteitsproduct zonder al te veel bombarie en liflafjes. Veel verse vis, schaal- en schelpdieren en een mooi stuk vlees of een mooi traditioneel pastagerecht of een pizza met alleen verse ingrediënten. Dat is wat door Pia en Gaetano wordt geserveerd. Een persoonlijke benadering naar de gasten en aandacht voor persoonlijke wensen van de gasten staan hoog in het vaandel. Il Campanile is al diverse malen onderscheiden voor hun kwaliteit en is lid van de prestigieuze 'Accademia Italiana della Cucina'. de geschiedenis Gaetano groeide op onder de rook van de Vesuvius in Torre del Greco, vlakbij Napels. De 'cucina povera' is hem met de paplepel ingegoten.
15 april 2019 beoordeeld

Samen met mijn partner mijn verjaardag gevierd. Hiervoor Il Campanille in Markelo gekozen. Het 3 gangen menu gekozen als avond diner. Alle gerechten van de Amuse, voorgerecht, Bavetter als Hoofdgerecht en het dessert. Alle gangen zeer smaakvol en perfect bereid. Il Campanille is een echte aanrader

Datum van bezoek: april 2019

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor Valentijnsdag.
Super heerlijk gegeten en gedronken.
Correcte en vriendelijke bediening.
Jammer dat er geen aandacht besteed werd aan Valentijnsdag, verlichting en muziek had best iets romantischer mogen zijn.

Datum van bezoek: februari 2019
22 januari 2019 beoordeeld

Bij aankomst(ingang) waan je je in in een verbouwd zalencomplex uit de jaren '80. Hierdoor een beetje sceptisch alhoewel de waarderingen online goed zijn. Maar wat een verrassing; het restaurant is sfeervol ingericht en vriendelijk personeel; we voelden ons gelijk op ons gemak. We gingen voor een 3-gangen menu (aanrader). Voortreffelijk!!! Zelden zo'n heerlijk stukje vlees gegeten, ook het nagerecht; limoncello ijs met taart was zeer smaakvol.

Datum van bezoek: januari 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Zeer aangename ontvangst, professionele bediening.We hadden samen het uitgebreide menu. Dit is een echte aanrader. Zeer gevarieerd, supervers en ruim voldoende.
De pasta was de beste die we ooit hebben gegeten. Niet de vergeten de wijn, zeer goed en deskundig aanbevolen.
Gisteren voor de tweede keer gegeten, evenzo een geweldig diner gehad.

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren gegeten. Vaak als we bellen op zaterdagmiddag dan is het voor de avond al volgeboekt. Gisteren hadden we geluk en konden we een tafel reserveren. De gerechten zijn goed. Eten is goed. Wat beter kan is de afzuiging en de temperatuur. De haard is wel gezellig maar geeft ook veel warmte.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Pizzeria Il Campanile bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Il Campanile geweest? Deel je ervaringen!