Beoordeeld op 9 mei 2019

Hotel heeft een prima omgeving in de bossen bij Markelo, je kunt er goed en uitsteken eten voor een schappelijke prijs. Mooi terras en vriendelijke en behulpzaam personeel.
Hoe de kamers zijn weet ik niet we hebben daar alleen gegeten, maar zeer zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, mooi gelegen maar vraag wel kamer aan de achterkant, dat is rustiger.
Goed restaurant, lekker gegeten en er is een mooi terras. Prima ontbijt, alleen zou iets meer verschillend vers fruit bij mogen.
Personeel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019

Dit sfeervolle hotel ligt prachtig gelegen in de bossen bij Markelo. Mooi begin punt voor wandel/ fietstochten. Aan de achterkant ligt een mooi tarras. De sfeer en de inrichting nodigen uit om lekker te relaxen in de lounge. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en diner zijn uitstekend. De kamer en badkamer zijn ruim. Minpuntjes zijn: het kluisje in de kast zit op de grond,het bed is wat aan de lage kant en jammer dat er geen tv overzicht van zender aanwezig is alle Nederlandse zenders staan door elkaar deze punten zijn zeker voor ouderen mensen wel lastig.Maar voor ons zeker een hotel om terug te komen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben tijdens een evenement één overnachting gehad in dit hotel. We hadden een comfort kamer, de kamer zag er prima uit maar kan een opknapbeurt gebruiken. Je merkt dat er wordt geëxperimenteerd met verschillende stijlen van inrichting (industrieel met oud-Engels). Het is een kleinschalig hotel met veel aandacht voor gastvrijheid en netheid. Voor een volgende verblijf in Twente zouden we dit hotel zeker opnieuw kiezen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 januari 2019

Wij hadden een arrangement met de Bostuin kamer. Ruime kamer met uitzicht op het bos; niets te horen van het verkeer. Ook een ruime badkamer met bad en aparte inloop douche.
Een verrassing was dat de inhoud van het koelkastje de 1e keer gratis was.
Het eten was heerlijke (3 gangen) en de laatste dag hadden we een 4-gangen diner met wijn arrangement geregeld (super!).
Het ontbijt was ook uitgebreid.
Het personeel verdient ook een dikke plus.
Kortom: wij kunnen het aanbevelen!

Datum van verblijf: januari 2019