“Heerlijk uit eten met ouders.”
Beoordeling van Bistro De Tasca

Bistro De Tasca
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Markelo
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 januari 2019 beoordeeld

Het menu is zeer compleet.
Bediening is TOP !!! niets is te veel .
Accommodatie is een en al sfeer.
Kort om een heerlijke avond met uitstekend eten,

Datum van bezoek: januari 2019
Jan-Willem L, Eigenaar van Bistro De Tasca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Wat een mooie woorden Benny! Deze delen we graag met ons team. Graag tot ziens!

27 november 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag heerlijk gegeten hier. Erg vriendelijke bediening en erg kindvriendelijk! Het lange wachten is ons niet opgemerkt. je komt gelijk al sfeervol binnen en kunt eerst een heerlijk drankje drinken onder genot van een lekkere bite bij de openhaard.

Ze gaan hier zo leuk met kinderen om! Dat vind ik echt een groot pluspunt.
Erg genoten van ons diner. Komen zeker nog een keer terug!

En de jonge dames in de bediening moeten het vak ook zeker leren dit lijkt me een uitstekende plek voor ze ;)! Heb mij hier zeker niet aan gestoord. Ga zo door!

Datum van bezoek: november 2018
Jan-Willem L, Eigenaar van Bistro De Tasca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Bedankt Melissa dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide beoordeling achter te laten. Dat waarderen we enorm! Wij zijn blij dat horen dat het etentje een succes was. We zien je graag een volgende keer terug!

12 november 2018 beoordeeld

Mooi en gezellig restaurant. De mix van de oude boerderij (incl. oude tegels etc) met moderne inrichting is goed uitgepakt. Tafels niet te dicht op elkaar voor een ruime beleving.
Eten erg smakelijk en goed te betalen, net als de wijn.
Bediening kan aan gewerkt worden, het personeel is hier en daar nog wat jong en onervaren en heeft de details (glazen weghalen, zichtbaar zijn, etc) nog niet in de vingers. Zeker niet slecht, maar ruime voor verbetering.
Al met al een leuke avond gehad!

Datum van bezoek: november 2018
Jan-Willem L, Eigenaar van Bistro De Tasca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Bedankt Jasper voor de mooie recensie en de uitgebreide toelichting. Wij vinden het erg fijn om te horen dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten en natuurlijk de gezellige sfeer! Wij zijn momenteel op zoek naar personeel in onze bediening en hebben daarom ook een aantal vacatures openstaan: http://www.detasca.nl/bistro/vacatures/

We hopen je snel nogmaals te zien in ons restaurant!

6 november 2018 beoordeeld

Over de kwaliteit van het eten niets dan goeds. Echter de (zeer) lange wachttijden moet dit restaurant klanten kosten. Voor ons was dit dus ook een éénmalig bezoek.

Datum van bezoek: oktober 2018
Jan-Willem L, Eigenaar van Bistro De Tasca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Bedankt Jan voor het achterlaten van een recensie. We vinden het erg jammer om te horen dat, desondanks het lekkere eten, je niet meer bij ons terug zult komen. Mogen wij vragen welke dag je bij ons bent langsgekomen? We hopen snel van jullie te horen.

12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een voor, hoofd en nagerecht.
Het eten was super lekker, de bediening perfect en de aankleding top!
Het heeft ons aangenaam verast en wij komen hier zeker terug! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
Jan-Willem L, Eigenaar van Bistro De Tasca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Bedankt Jan voor de mooie beoordeling en 5 sterren. We kijken uit naar jullie volgende bezoek!

Reizigers die Bistro De Tasca bekeken, bekeken ook

In Bistro De Tasca geweest? Deel je ervaringen!