Poppe Café Restaurant Zalencentrum Camping De
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Markelo
Beschrijving: Welkom bij zalencentrum en restaurant de Poppe. Wij verzorgen bruiloften, partijen, recepties, (personeels) feesten, familie en zakelijke diners, a la carte diners, koude en warme buffetten, lunch en pannenkoek. Zalen van klein naar groot, tot 750 personen. Een sfeervolle locatie op de juiste plek.
29 december 2018 beoordeeld

Erg schone zaak ,,zeer nette bediening ,,zeer gezellig ingericht en een uitstekende huisgemaakte bal gehakt ,,aanrader voor tussendoor.

Datum van bezoek: december 2018

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een leuk restaurant met een mooi terras. Het eten was erg lekker en vers. Er stonden gelukkig wel vegetarische gerechten op de kaart. Jammer dat de kinderen niet even in het zwembad mochten, voorbehouden aan campinggasten.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest en dit restaurant als tussenstop gebruikt. Wat ons opviel was de immens grote speeltuin. Als ouder kun je dus lekker op het terras gaan zitten en je kinderen in de omheinde speeltuin laten spelen. Wij hebben een borrelplank besteld en deze was goed en lekker gevuld. De bediening verschilt nogal. De heer eerder was niet echt vriendelijk, maar de dame later wel. Voor het zwembad doen je apart te betalen.

Datum van bezoek: juli 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Ik heb hier al een aantal keer goed gegeten.
De kaart is verder niet heel bijzonder qua gekke gerechten maar wat ze hebben is goed en stelt nooit teleur.
Hier moet je zijn als je via de A1 richting Duitsland rijd, of toch vanuit die kant richting het westen van Nederland.
Ook kun je hier goed eten als je een allergie hebt. Bijvoorbeeld glutenvrij eten is hier geen probleem.

Datum van bezoek: maart 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben als laatste gelegenheid van onze vakantie, na het terugbrengen van de camper, heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Mijn vrouw had een heerlijke steak. Zij had echter wat moeilijkheden bij het snijden. De ober/eigenaar viel dit op en gaf enkele opties om het haar naar de zin te maken. Dat was echter niet nodig maar zeer attent.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Poppe Café Restaurant Zalencentrum Camping De bekeken, bekeken ook

In Poppe Café Restaurant Zalencentrum Camping De geweest? Deel je ervaringen!