Beoordeeld op 10 mei 2019

We kunnen kort zijn: alles klopte op landgoed de Holtweijde !
Het landgoed is prachtig gelegen in het buitengebied op zo’n 5 km van het leuke plaatje Ootmarsum.
De ontvangst was hartelijk én professioneel, onze kamer (junior suite) was erg ruim, van alle gemakken voorzien met een terras met mooi uitzicht.
Het personeel was erg vriendelijk en het restaurant was “top”.
Door ons tijdschema konden we maar gedeeltelijk gebruik maken van de vele faciliteiten.
De inrichting en aankleding is uiterst smaakvol en kunstenaars uit de omgeving (met name Ootmarsum) exposeren hier hun werk.
Kortom: landgoed “Holtweijde” krijgt van ons zonder enige aarzeling een dikke “10” !!

Kamertip: In alle opzichten een aanrader !
Datum van verblijf: mei 2019
Marcel V, Eigenaar van Landgoed de Holtweijde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte gast, beste Rob,

Dank voor uw bezoek aan De Holtweijde.

Uw review is ons een waar genoegen om te lezen; hartelijk dank voor zoveel lof! We worden er stil van...

Beoordeeld op 7 mei 2019

Samen met mijn dochter van het wellness -arrangement genoten. De weg naar Landgoed de Holtweijde is al een feestje. Je rijdt de stilte tegemoet. De ontvangst was heel erg hartelijk, waar word je nog welkom geheten met een stevige handdruk?! Vervolgens werden we keurig begeleid naar onze kamer. Goede bedden en blinkend schoon. Een heerlijk zwembad compleet met sauna geeft toch nog net dat beetje meer jippie gevoel. De dames van het wellness-center hebben ons volledig in de watten gelegd en doen alles om het je zo comfortabel mogelijk te maken, Ter plekke wilden wij graag iets aanpassen aan onze behandeling. Dit was totaal geen probleem. Tevens is er een heerlijke serre om te relaxen waar ook gebruik van koffie en thee faciliteiten aanwezig zijn. Na onze heerlijke behandelingen konden we genieten van een 3 gangen menu in het restaurant. Daar werken mensen die weten hoe het hoort, medewerkers die liefde voor hun vak uitdragen. Er ontgaat ze niets, oog voor detail en heel vakkundig. Zo zie je het niet zo vaak meer. Wat een fijne sfeer, mooi gedekte tafels met wit linnen, heerlijke ( huis ) wijn. Het menu wat wij hadden was fantastisch en kon ook nog worden uitgebreid met van alles. Hier werken echte koks! Hier was de passie en liefde van de keuken brigade duidelijk proef en zichtbaar. Bedankt voor de fijne ervaring die wij mochten beleven. We zeggen het zeker voort en komen snel weer eens terug. O, ja bijna vergeten. Het ontbijt.. TOP

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw bezoek aan de Holtweijde en deze uitgebreide review.

We hebben er niets aan toe te voegen. Wellicht dat u in de toekomst weer terug wilt komen bij ons, we begroeten u dan graag weer met evenveel égards!

Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van ons verblijf bij Landgoed de Holtweijde. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, bij ontvangst werden we zelfs naar onze kamer begeleid. De kamer was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het bed was wel erg zacht, beetje te naar mijn smaak. Is als je wat zwaarder bent, best een uitdaging voor je rug vanwege het hangmat effect. De wifi was in de kamer slecht. We hebben van bijna alle faciliteiten gebruik gemaakt. Vooral het turkse stoombad en de massagewand in het zwembad zijn echte toppers. De rest: finse en infrarood sauna. Bubbels, waterval douche in het zwembad, het zwembad zelf is ook echt fijn. Prettig is dat de badjas ook over mijn forse lijf dicht ging. Het was leuk om een balletje te slaan op de tennisbaan en de driving range. Ook het eten was erg goed, maar wel aan de prijs. Het was jammer dat friet en groenten appart besteld moesten worden, voor die prijs hoort het er eigenlijk bij in te zitten. De truffel mayonaise bij de friet was om te smullen. Kortom het is heerlijk toeven bij de Holtweijde, zeker voor herhaling vatbaar :-)

Datum van verblijf: mei 2019
Marcel V, Eigenaar van Landgoed de Holtweijde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Geachte gast,

dank voor uw bezoek aan de Holtweijde en uw enthousiaste reactie over dat verblijf.

Onze gerechten worden met groente en bijgerecht geserveerd, u kunt extra bestellen, zoals ook uit de tekst blijkt. Dat heeft u gedaan en u heeft genoten, dat is wel duidelijk!

We hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten in de Holtweijde en het mooie Twente!

Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Het was heerlijk in de Holtweijde. De cottage was
perfect ( de kinderen vonden het stapelbed geweldig) , leuk ingericht, fijne bedden: aan alles was gedacht. Echt goed.
Het ontbijt is formidabel ( al zou wat afwisseling welkom zijn geweest) en het avondeten heerlijk. We vonden uiteindelijk alleen de prijzen voor de drank nogal fors.
En de speelmogelijkheden voor kinderen zou buiten iets uitgebreider kunnen ( of wellicht een sportactiviteiten voor/tijdens eten?). De ruimte is er immers. Nu vrezen we dat onze oudste zich een volgende keer gaat vervelen als wij nog een keer willen komen!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf in de Holtweijde en uw leuke reactie daarop. Fijn dat u zo enthousiast bent over de onlangs gerenoveerde cottage!

Voor de kinderen denken we genoeg vertier in en om het huis te hebben, vaak is de ruimte al genoeg om ze te inspireren zelf iets te ondernemen. Maar u wordt op uw wenken bediend; vandaag is onze buiten-tafeltennis-tafel (lang woord!) afgeleverd, die we buiten bij de tennisbanen zullen plaatsen. En anders kunt u altijd zelf een balletje trappen met uw oudste, vervelen hoeft niemand zich op de Holtweijde!

We hopen u in de toekomst weer te mogen begroten op ons Landgoed en in het mooie Twente!

Beoordeeld op 3 mei 2019

Prachtige lodges op het landgoed. Heerlijke verwen arrangementen, zwembad en sauna. Een echte aanrader als je er even in alle rust er tussenuit wilt.
En wil je de omgeving verkennen dan kan dat door een fiets te huren bij de receptie.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf op de Holtweijde en uw bondige reactie, die lekker positief is!

Fijn dat u zo tevreden was, we hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als gast van ons geweldige Landgoed!