“Heerlijke maaltijd, fantastische ambiance ”
Beoordeling van Legendarios

Legendarios
Geclassificeerd als nr. 8 van 23 Restaurants in Holten
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn ouders spontaan hier aangeschoven. Ontzettend gezellig restaurant, bediening is top en het eten is ontzettend lekker.
Absolute aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018

28 februari 2018 beoordeeld

Het was zaterdagavond en wij hadden niet gereserveerd, kwamen rond half 8 aan en we hadden geluk er waren nog 2 tafels vrij....Na een heerlijk tap biertje kregen wij een mooie plank brood met toebehoren vooraf. Wit en bruinbrood met vier lekkere smeersels erbij en heerlijke olijven. Er werd ons gevraagd of we nog meer brood wilde, dit was wel zeer lekker maar we waren bang dat we dan ons hoofdgerecht niet geheel op konden. We hadden als hoofdgerecht een T-bone steak in huisgemaakte cafe de paris boter en mosselen en garnalen met een heerlijke kaassaus. Bij dit alles werden 2 heerlijke salades geserveerd en een schaal met frietjes.Na dit alles wat echt verrukkelijk gesmaakt had zaten we ook echt vol! Met een legendarios coffee (=koffie/baylies/legendario rum/room en een gewone koffie sloten we onze avond af. De bediening was erg aardig en had genoeg aandacht voor de klant, wij vinden dit echt een aanrader!!!!!

Datum van bezoek: februari 2018
30 januari 2018 beoordeeld

Verrassingsmenu was voortreffelijk, personeel zeer geslaagd kortom een fantastische avond gehad. De open grill geeft extra cachet aan het geheel. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , super bediening zeer goed ontvangen , Eten was super zeker de moeite waard om nog een keer weer te komen

Datum van bezoek: januari 2018
28 januari 2018 beoordeeld

Tijdens een weekend weg hier gegeten via Social Deal. Altijd afwachten wat je krijgt, maar dit was een grote aangename verrassing! Heerlijk gegeten in een mooie sfeer. Kleine hapjes vooraf, een heerlijk hoofdgerecht en een heerlijk toetje! Bediening erg galant en gastvrij. Dames hadden verstand van zaken. Voldoende keuze in heerlijke open wijnen. Als we weer die kant opgaan, komen we terug!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Legendarios bekeken, bekeken ook

In Legendarios geweest? Deel je ervaringen!