“Prima geluncht”

Losse Hoes
Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Holten
Keukens: Belgisch, Nederlands
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Porties ruimer dan verwacht. Prima sfeer.

Datum van bezoek: mei 2019

24 april 2019 beoordeeld

We hebben hier heerlijk en gezellig gegeten, personeel was erg gastvrij en dachten mee. het dinner was uitermate goed met een goede wijn door het personeel geadviseerd.

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Een heerlijk en uitgebreide uitsmijter gegeten als ontbijt. Misschien even navragen of men er rauwkost bij wil.Het was erg veel, ik vond het erg lekker, maar manlief heeft daar niks van. Dan gaat het de prullenbak in; zonde!

Datum van bezoek: maart 2019
16 februari 2019 beoordeeld

Het was vanaf de ontvangst op 14febr. 2019 tot en met de andere morgen 15 febr. 2019 na het ontbijt, in een woord
Klasse!!!

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom overheerlijk gegeten in de gastvrije restaurant. De keuken verrast ons steeds weer. De vriendelijke bediening is bereid om een extra stapje voor je te doen.
Zeer zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Losse Hoes bekeken, bekeken ook

In Losse Hoes geweest? Deel je ervaringen!