“Super Valentijns arrangement gehad”
Beoordeling van Losse Hoes

Losse Hoes
Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Holten
Keukens: Belgisch, Nederlands
16 februari 2019 beoordeeld

Het was vanaf de ontvangst op 14febr. 2019 tot en met de andere morgen 15 febr. 2019 na het ontbijt, in een woord
Klasse!!!

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom overheerlijk gegeten in de gastvrije restaurant. De keuken verrast ons steeds weer. De vriendelijke bediening is bereid om een extra stapje voor je te doen.
Zeer zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: februari 2019
16 januari 2019 beoordeeld

Uitstekende keuken met heerlijke gerechten en uiterst cliëntgerichte bediening. Op zondag druk bezocht door renners na hun tocht over de Holterberg voor een goede kop koffie met heerlijke eigen gebakken appeltaart. Ons diner was voortreffelijk. Losse Hoes verdient eigenlijk een ster.

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zitten hier graag voor een bak koffie en een stuk appeltaart tijdens het wielrennen! Mooie stek, snelle bediening

Datum van bezoek: oktober 2018
30 augustus 2018 beoordeeld

Bij gasterij De Kruidentuin (onderdeel hotel 't Losse Hoes) heerlijk koffie gedronken en geluncht op het buitenterras. Een oase van rust. De bediening is vriendelijk en snel. Mooie lunchgerechten en ruime porties. Ook high tea behoort hier tot de mogelijkheden.
Rolstoelvriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Losse Hoes bekeken, bekeken ook

In Losse Hoes geweest? Deel je ervaringen!