“Geweldig hotel”

Restaurant en Hotel Hoog Holten
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Holten
Keukens: Frans
9 juni 2019 beoordeeld

Wat een prachtig hotel. Uitstekend gelegen in de bossen. Je wordt wakker met de geluiden van de vogels. Verder niets. Het personeel is zeer klantvriendelijk zonder overdreven te doen. Voor 1 persoon gluten- en lactosevrij ontbijt gevraagd en dit was voorhanden zonder dat je er om moest vragen.
Zeer schone kamer en uitstekende bedden. Ook ruime badkamer.
Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Datum van bezoek: juni 2019

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is inmiddels de 4de keer dat wij hier logeren. Het blijft een fantastische plek. Dat is één totaalpakket van: omgeving, eten, huiselijkheid! Je kunt wandelen, fietsen, shoppen (o.a. Deventer leuke stad). En niet te vergeten Hanneke en haar crew, o.a. Jacob die een ontspannen sfeer en je een thuis gevoel geven. De amicale benadering is op een manier die prettig is en je een bijzonder gevoel geven.
Kortom een totaalpakket en een beleving voor elk moment, voor elk jaargetijde!

En de vogeltjes hebben zeker een prachtige plek rondom en in the house.

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Oud mooie hotel.....in het natuur. heerlijk ontbijt, dinner! Goed bedden en mooie kamer!
Vriendelijk personeel!
Bijzonder hulpzaam in het meedenken over mijn allergie dieet.
Dus had ik heerlijk gegeten,
Ook extra producten voor mij gehaald voor mijn ontbijt...
Ik ben heel dankbaar!

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten hier. De gastvrijheid, vriendelijkheid, correctheid is super, ja je voelt je echt thuis.
De ambiance is top en zo sfeervol. We hebben genoten van een 5-gangen diner.
Mooie gerechten met mooie pure ingrediënten. Amuse van gekonfijte eend. Voorgerecht Zalm met ponzusaus, daarna tussengerecht palingsoep. Vervolgens snoekbaars met een crème van kreeft en daarna een zijhaasje als voorgerecht.
Toetje was bereid met steranijs en was heel lekker. De wijnen waren ook super.
We hadden een fles Chardonnay-Pinot Noir van Boschendal gekozen, beetje vettig/ romig met zachte afdronk en een klein bittertje. De rode wijn, een zuid-Afrikaanse, was ook super Merlot-Cabernet.
Ja we komen graag terug!!

Datum van bezoek: februari 2019
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We brachten de Kerstdagen door in Hoog Holten. De hele ervaring was top.
Het begon al met de kerstversiering. Die was geweldig. Elke ruimte was volop versierd, vaak met een eigen thema, en ondanks de grote hoeveelheid versieringen was het geheel zeer smaakvol.
Het restaurant is ruim van opzet waardoor de tafels ver van elkaar staan, en je dus goede privacy hebt. We hebben heerlijk gegeten, vijfgangen kerstdiners, met lekkere, soms verrassende gerechten op basis van goede kwaliteit ingredienten die uitstekend bereid waren, met daarbij heerlijke, zelfs bijzondere wijnen.
Onze kamer was ruim, met een goed, groot bed, een fijn zitje, en een Nespresso apparaat. Ruime badkamer met dubbele wastafel, douche en ruim bad. Enige minpuntje van onze kamer was het gebrek aan plek om je spullen neer te leggen. Ontbijtbuffet had veel keuze, en bood genoeg variatie om drie dagen achter elkaar lekker verschillende dingen te kiezen voor het ontbijt.
Locatie van het hotel is perfect voor wandelen of fietsen, waarbij je diverse routes kunt doen die vanaf het hotel vertrekken.
Wat ons echter het meeste is bijgebleven is het geweldige personeel. Iedereen was bijzonder vriendelijk, toonde oprechte interesse in ons, en deed voortdurend al het mogelijke om het ons naar onze zin te maken.
We gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant en Hotel Hoog Holten bekeken, bekeken ook

In Restaurant en Hotel Hoog Holten geweest? Deel je ervaringen!