“Top”

Restaurant en Hotel Hoog Holten
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Holten
Keukens: Frans
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We brachten de Kerstdagen door in Hoog Holten. De hele ervaring was top.
Het begon al met de kerstversiering. Die was geweldig. Elke ruimte was volop versierd, vaak met een eigen thema, en ondanks de grote hoeveelheid versieringen was het geheel zeer smaakvol.
Het restaurant is ruim van opzet waardoor de tafels ver van elkaar staan, en je dus goede privacy hebt. We hebben heerlijk gegeten, vijfgangen kerstdiners, met lekkere, soms verrassende gerechten op basis van goede kwaliteit ingredienten die uitstekend bereid waren, met daarbij heerlijke, zelfs bijzondere wijnen.
Onze kamer was ruim, met een goed, groot bed, een fijn zitje, en een Nespresso apparaat. Ruime badkamer met dubbele wastafel, douche en ruim bad. Enige minpuntje van onze kamer was het gebrek aan plek om je spullen neer te leggen. Ontbijtbuffet had veel keuze, en bood genoeg variatie om drie dagen achter elkaar lekker verschillende dingen te kiezen voor het ontbijt.
Locatie van het hotel is perfect voor wandelen of fietsen, waarbij je diverse routes kunt doen die vanaf het hotel vertrekken.
Wat ons echter het meeste is bijgebleven is het geweldige personeel. Iedereen was bijzonder vriendelijk, toonde oprechte interesse in ons, en deed voortdurend al het mogelijke om het ons naar onze zin te maken.
We gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2018

20 december 2018 beoordeeld

Uitstekend restaurant met een vrij kleine kaart. Personeel heeft mijn complimenten ontvangen over hun bijzondere vriendelijkheid en dienstbaarheid. Kamer en vloerbedekking worden gelukkig in januari 2019 onder handen genomen, wel uitstekende bedden. Kamers wel schoon en rustig.
Maar het aller, allermooiste was de uitbundige kerstversiering. Werkelijk, Harrods verbleekte hierbij,
Jammer dat ons kleine hondje niet het restaurant in mocht......
Locatie is prachtig. Leuke vogel-voedertafel waar ook de eekhoorntjes van genieten.

Datum van bezoek: december 2018
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving, heel mooi hotel, vriendelijk personeel en super goed eten. Echt een aanrader. Je kan hier ook als vegetariër goed terecht. Er staat op de kaart dat ze je een passend voorstel doen als je vegetarisch wenst te eten. Het was heerlijk, zie ook de foto’s.

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld

Situatie pintoresco en jaren bestaand kan nooit een teleurstelling zijn , ik ken niet huidige keuken maar voor koffie met bijzonders erbij zeker moeite waard. Hoop eens met gezelschap hier ook te kunnen genieten van hun menukaart

Datum van bezoek: november 2017
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme dag, buiten gezeten voor de lunch. Wat fijn dat er nog adressen zijn die niet gewoon goed zijn maar je echt superieur verrassen. We namen de vissalade. Krakend verse sla, mooi gevarieerd, fijne dressing, een goed stukje perfect gebakken schelvis en een royale portie zalm van ongewoon hoge kwaliteit! Vooral dat laatste is in Nederland vaak behelpen, met ondermaatse soms vissige en slappe zalm. Hier dus het integendeel, en zegt dat voort! Prachtig glas ‘gewone’ huiswijn erbij. Bleek een goede sauvignon. Nog meer vreugde dus. Koffie toe onverminderd goed. Feestje daar!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant en Hotel Hoog Holten bekeken, bekeken ook

In Restaurant en Hotel Hoog Holten geweest? Deel je ervaringen!