“Fantastische kerstsfeer”

Restaurant en Hotel Hoog Holten
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Holten
Keukens: Frans
20 december 2018 beoordeeld

Uitstekend restaurant met een vrij kleine kaart. Personeel heeft mijn complimenten ontvangen over hun bijzondere vriendelijkheid en dienstbaarheid. Kamer en vloerbedekking worden gelukkig in januari 2019 onder handen genomen, wel uitstekende bedden. Kamers wel schoon en rustig.
Maar het aller, allermooiste was de uitbundige kerstversiering. Werkelijk, Harrods verbleekte hierbij,
Jammer dat ons kleine hondje niet het restaurant in mocht......
Locatie is prachtig. Leuke vogel-voedertafel waar ook de eekhoorntjes van genieten.

Datum van bezoek: december 2018

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving, heel mooi hotel, vriendelijk personeel en super goed eten. Echt een aanrader. Je kan hier ook als vegetariër goed terecht. Er staat op de kaart dat ze je een passend voorstel doen als je vegetarisch wenst te eten. Het was heerlijk, zie ook de foto’s.

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld

Situatie pintoresco en jaren bestaand kan nooit een teleurstelling zijn , ik ken niet huidige keuken maar voor koffie met bijzonders erbij zeker moeite waard. Hoop eens met gezelschap hier ook te kunnen genieten van hun menukaart

Datum van bezoek: november 2017
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme dag, buiten gezeten voor de lunch. Wat fijn dat er nog adressen zijn die niet gewoon goed zijn maar je echt superieur verrassen. We namen de vissalade. Krakend verse sla, mooi gevarieerd, fijne dressing, een goed stukje perfect gebakken schelvis en een royale portie zalm van ongewoon hoge kwaliteit! Vooral dat laatste is in Nederland vaak behelpen, met ondermaatse soms vissige en slappe zalm. Hier dus het integendeel, en zegt dat voort! Prachtig glas ‘gewone’ huiswijn erbij. Bleek een goede sauvignon. Nog meer vreugde dus. Koffie toe onverminderd goed. Feestje daar!

Datum van bezoek: augustus 2018
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk zitten in de schaduw van het bos op een mooi terras. Jammer van de vele mieren. De kaart bevat helaas geen leuke opsomming van vegagerechten maar er kan wel een menu bereidt worden. We laten ons verrassen. Het voorgerecht is veelbelovend, hoofdgerecht ziet er mooi uit maar helaas een overheersende rooksmaak. Niet mijn smaak. Al met al een heerlijk avondje. Prijzen in verhouding aan de hoge kant. Prima wijn, we moesten deze net als het water zelf bijschenken terwijl de flessen niet op onze tafel stonden. Aandachtspuntje. Vriendelijke bediening dat dan weer wel! We komen terug.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant en Hotel Hoog Holten bekeken, bekeken ook

In Restaurant en Hotel Hoog Holten geweest? Deel je ervaringen!