“Thuiskomen”
Beoordeling van De Swarte Ruijter

De Swarte Ruijter
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Holten
10 juni 2019 beoordeeld

Na geruime tijd niet bij de Swarte Ruijter te zijn geweest, hebben we afgelopen weekeinde de draad weer opgepakt. De sfeer, bediening en niet te vergeten het eten is allemaal geweldig. Het voelde weer als thuiskomen ... Het weer werkte enorm mee, zodat we heerlijk buiten hebben kunnen eten. Een mooie bijkomstigheid in deze prachtige omgeving. Na een heerlijke nachtrust en een dito ontbijt hebben we de Sallandse Heuvelrug verder verkend voordat we echt huiswaarts keerde.

Datum van bezoek: juni 2019

28 mei 2019 beoordeeld

Afgelopen zondag 26 mei 2019 onverwacht aangewipt bij De Swarte Ruiter in Holten voor een lunch. We konden aan een ongedekt tafeltje langs het looppad gaan zitten voor een klein hapje.
Op mijn vraag of we niet aan de gedekte tafels konden zitten werd me duidelijk gemaakt dat we te laat waren, de lunch is van 12 tot 14! Ja en als je dan om 14:03 uur binnenkomt! Ik heb in heel wat (sterren)restaurants gegeten maar een behandeling zoals hier heb ik nog niet eerder ervaren.
Het is duidelijk dat de gastvrijheid hier niet op nummer 1 staat.

27 mei 2019 beoordeeld

Prachtige lokatie en heerlijk eten, maar:

- geen glas champage bij ontvangst (wel in arrangement)
- deur naar aangrenzende kamer was open
- uitserveren van gangen duurde veel te lang; ongeveer 1 uur per gang
- men was verjaardag van mijn vrouw vergeten; was wel aangegeven en bevestigd bij boeken.

Jammer....

19 mei 2019 beoordeeld

Een heerlijke tijd gehad bij de Swarte Ruijter. Zeer bekwaam en gastvrij personeel waardoor je onmiddellijk in de gaten hebt dan je in goede handen bent. Mijn partner en ik hebben het Swarte Ruijter arrangement geboekt. We werden na ontvangst naar onze kamer begeleid die in een prachtige tuin gelegen is, grenzend aan het terras. De kamer heeft een bijzonder sfeer die niet te vergelijken is met een hotelkamer maar eerder van een lodge.
Na eerst lekker te hebben gewandeld werden we verwacht voor het 4 gangen verrassingsdiner. Hier werden we inderdaad verrast met prachtig opgemaakte borden en fantastische smaakcombinaties. We hebben ervoor gekozen om het wijnarrangement erbij te boeken en dat kunnen we van harte aanbevelen. Heerlijke bijpassende wijnen werden er bij geserveerd. Hierdoor hebben we enorm genoten van dit culinaire feest.
De bediening is bijzonder prettig. Er heerst een ongedwongen sfeer en het personeel erg vriendelijk en bekwaam.
Wij hebben een hele fijne tijd gehad bij de Swarte Ruijter en we weten één ding zeker. Wij komen vaker bij de Swarte Ruijter!

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen locatie. voor onze groep hebben we aparte semi open ruimte, maar toch met veel privacy. Tafel is wel vrij groot, zodat het niet echt een ‘intiem’ diner wordt. Verrassende amuses komen in aangenaam tempo voorbij. Er wordt rekening gehouden met de verschillende (dieet)wensen aan tafel, ook bijpassende wijnen smaken uitstekend. Ongedwongenheid blijkt ook uit vragen als ‘kunt u er nog een kop koffie aan met friandises’. Niet helemaal wat je bij sterrenzaak verwacht als uitspraak, maar die friandises waren wel erg lekker! Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die De Swarte Ruijter bekeken, bekeken ook

In De Swarte Ruijter geweest? Deel je ervaringen!