“Gezellig”
Beoordeling van Tastoe

Tastoe
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Restaurants in Holten
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Zeven dagen in de week vanaf 10 uur serveren wij met veel enthousiasme en kwaliteit, bijvoorbeeld een lunch met vers belegde broodjes of een fair-trade kop koffie. Verder schenken we diverse wijnen en veel lekkers van de ṫap. Bovendien kun je ṫafelen met heerlijke (streek) gerechten die gemaakt zijn door één van onze koks.
1 april 2019 beoordeeld

Naar het Filmhuis geweest en daarna leuke afterparty. Ook live music. Hebben er al vaker een feestje met buffet gehad en heerlijk gedineerd. Leuk personeel, erg vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
Bedank 1.412.016

26 maart 2019 beoordeeld

Constante kwaliteit. kaart is gevarieerd en voor elk wat wils. Alleen jammer dat de eend van de nieuwe kaart is verdwenen,

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt er goed een hapje eten. Ook hebben ze een fijn terras voor in de zomer. Leuke sfeer en goede bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
15 december 2018 beoordeeld

Hier een diner genoten in een relaxte sfeer met vriendelijke bediening, krietiekje de stoelzittingen waren niet zo schoon. Maar het eten was met zorg bereid en voldoende porties en eventueel nog xtra bij te bestellen garnituur. Lekkere toetjes na waren een mooie afsluiter!

Datum van bezoek: december 2018
8 november 2018 beoordeeld

Hebben hier in november de lunch gebruikt en later in de week ook nog gedineerd.
Het restaurant beschikt over een uitgebreide kaart en prima keuken.
Ook de ambiance is gezellig en de bediening is ook goed.
Wel heeft met hier echt problemen met de organisatie op het moment dat het druk wordt. Wij hebben die avond (op een zaterdag)ook kaartjes gehad voor het cultuurhuis en er waren veel gasten in het restaurant die gewoon de zaterdagavond gezellig uit eten waren. Omdat het overvol was ontstonden er wel problemen met de organisatie. Zeer lange wachttijden tot wel 45 minuten voordat de bestelde gerechten uitgeserveerd werden. Jammer want de gerechten waren meer dan goed.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Tastoe bekeken, bekeken ook

In Tastoe geweest? Deel je ervaringen!