Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Op tv voorbij zien komen, geboekt en er van genoten. Prachtig gelegen, leuk en smaakvol ingericht, vogeltjes en huisjes overal. Goede wandelverbindingen. Zalig gegeten! Vriendelijk en gastvrij personeel. Ontbijt op ludieke manier geserveerd: in een kratje aan tafel. We voelden ons echt welkom! Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juli 2020

Arrangement voor 2 nachten met een avond een 3 gangen diner geboekt. Het hotel op een prachtige locatie aan de voet van de Holterberg is imposant en keurig netjes verbouwd. De kamers zijn wel een beetje gehorig maar wel comfortabel en schoon. Er is ook een heerlijk terras en een Bistro met tuin terras. Wij hebben genoten ondanks dat het weer iets minder was heerlijk gefietst

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Het eten is uitmuntend. Er staat een erg goede kok , chef in de keuken. De bediening is niet veel. Er wordt weinig geluisterd nasr je en wordt het niet gped doorgegeven aan de keuken.
De keuken is top

Beoordeeld op 29 juni 2020

Heerlijk eten en zeer gastvrij, dat is zeker! Een heerlijke plek om te verblijven. Inrichting is prettig en warm, de mensen die er werken allemaal even vriendelijk en gastvrij.
Dus zoek je een plek waar je in een prachtige omgeving heerlijk tot rust kunt komen en ook nog eens voortreffelijk kunt eten; dit is ‘m!
Zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 22 juni 2020

Wat een heerlijk weekend. Locatie, eten, en de wandel- en fietsmogelijkheden vanuit het hotel zijn geweldig. Maar de gastvrijheid is gewoon opvallend. Voor het aanstaande bruidspaar was van de kamer echt een feestje gemaakt. En de anderhalvemetermaatregel hebben ze fantastisch opgelost. Hier komen we zeker een keer terug!