14 mei 2018 beoordeeld

Tussenstop tijdens tweedaagse (race)fietstocht met gezin (M+V, 3 kids van 27, 25 en 21 jaar) door prachtig Overijssel. Prettige ontvangst in charmant, fraai gelegen hotel met geweldig terras. Prima kamers, niet overdreven luxe, maar ruim, fris en schoon. Borrel op terras en daarna in de fraaie (achter)eetzaal verrrrrrrrrukkelijk gegeten en heerlijke en overigens zeer betaalbare wijnen gedronken. Ontbijt volgende morgen ook voortreffelijk. Prijs/kwaliteit dik in orde. Kortom, een aanrader, zeker voor de fietser of wandelaar, want de directe omgeving is prachtig

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel/restaurant.

Wij zijn Pieterpad wandelaars en zochten een goed hotel in de buurt van Holten.
Houden van een beetje Luxe en knap eten.
Hotel Hoog Holten ligt aan het Pieterpad dus goed excuus om dit Hotel te boeken.
Hotel is gezellig de
Kamers ruim en schoon en het restaurant van hoog niveau.
Komen hier graag nogmaals terug om het Pieterpad te vervolgen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 april 2018 beoordeeld

Afgelopen donderdag werd echtgenoot Pim onderscheiden als waardering voor zijn maatschappelijke verdiensten. Na een feestelijke bijeenkomst in het gemeentehuis van Rijssen-Holten en de borrel thuis werd de dag afgesloten met een etentje bij Hoog Holten. Het werd een heerlijke bekroning van deze dag: de ontvangst, de entourage, de heerlijke gerechten met wijnadvies per persoon en per gerecht door gastheer Joseph waren echt geweldig! We bedanken het team van Hoog Holten zeer hartelijk voor deze mooie en speciale avond

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
15 februari 2018 beoordeeld

Een hotel dat hartelijkheid en gastvrijheid heel hoog in het vaandel heeft.
Wij hadden kamer nr. 2, een mooie en ruime kamer met heel schoon sanitair voorzien van lekkere Rituals producten. Vanuit het hotel kan je zo de bossen in lopen/fietsen.
In het arrangement zat een heerlijk driegangendiner met bijpassende wijnen.
Lekker ontbijt en net zoals de aankomst was het afscheid heel hartelijk. Het geweldige personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken.
We komen hier zeer zeker terug.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen, mijn vrouw en ik, het kerstarrangement in Hotel Hoog Holten op de Holterberg gedaan. Wat een service en gastvrijheid, hier kan nog menige horeca ondernemer een punt aan zuigen! Volgend jaar gaan we weer!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner