“Perfect”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hoog Holten Hotel & Restaurant
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Holten
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier met Groupon voor een overnachting met 6 gangen verrassingsdiner en wellness. En perfectie wordt geëvenaard. Ik weet niet waar ik moet beginnen. De kamer oogt in eerste instantie eenvoudig, maar met een perfect bed, erg goed kussen en een superlekker dekbed mag je dat niet zeggen. Aangevuld met een prachtig uitzicht en een open raam met hor heb ik niets te wensen. De welness ruimte bestaat uit een dompelbad, sauna en stoombad en waren zeer prettig. Het diner was uitstekend, de bediening top. Het ontbijtbuffet uitgebreid. Ik wordt altijd erg gelukkig van de kleine details, een tamponnetje op het toilet en wat haarverzorging, super. De tuin is mooi, met een duidelijke voorliefde voor vogelhuisjes. Leuk! En wij vielen al helemaal met onze neus in de boter met de kerstversiering, een overdaad aan lichtjes en wit. Een beetje veel voor mij, maar zeer smaakvol gedaan. Een toppertje wat mij betreft en erg jammer dat wij voor 1 nacht kozen. Chapeau!

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hoog Holten Hotel & Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

12 december 2016 beoordeeld

Echt een heerlijk hoofdgerecht, was buitengewoon smaakvol. Zwarte knoflook saus met een hele warme volle smaak in combinatie met een heerlijk stukje ossenhaas. De kerstsfeer zat er goed in. Uitbundige versiering.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een uitbundige, sprankelende ontvangst in dit heerlijke hotel. Je waant je in een Kerst Disneyfilm. Waar je ook kijkt het is een en al verrassing. En dan ook nog een heerlijk 3 gangenmenu. Prettige, attente bediening. Top.

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima vergadering gehad hier. De zaal was prima, de lunch eenvoudig maar goed en het diner was heerlijk. Wel jammer van de chagrijnige bediening 's avonds. Die duidelijk liet blijken niet op onze groep te zitten wachten. Daarom 3 sterren, maar met een iets vriendelijkere bediening zeker 4 waard geweest.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
26 november 2016 beoordeeld

zeer gastvrije lokatie, personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar zin te maken, zeer maar dan ook zeer goed restaurant en ook daar perfecte bediening, mooie rustige lokatie, sallandse heuvelrug direct naast de deur

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
9 november 2016 beoordeeld

Voortreffelijk maal, inclusief soep, pasteitje en dessert na een cursusmorgen.
Het is ook een prima cursus/vergaderlokatie. Met de mogelijkheid om in de omgeving prachtig te wandelen. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
5 november 2016 beoordeeld

Geweldige lokatie, uitstekende keuken, prima kamers en sanitair,geweldig personeel
Mooie wandelingen te maken niet ver van het ns station, gratis parkeren,
Zeer aan te bevelen wat een geweldige sfeer, bedankt

Kamertip: Kamer de luxe
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Holten in overweging
op 6.9 km afstand
Hotel Herikerberg
nr. 1 van 1 in Markelo
89 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hoog Holten Hotel & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hoog Holten Hotel & Restaurant

Adres: Forthaarsweg 7, 7451 JS Holten, Nederland
Locatie: Nederland > Overijssel > Holten
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Holten
Prijsklasse: € 82 - € 138 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hoog Holten Hotel & Restaurant 3.5*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hoog Holten Hotel & Restaurant met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?