“Culinair genieten in de bossen ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hoog Holten Hotel & Restaurant
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Holten
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in de bossen. Prachtige gelegen met een zeer mooi zicht. Binnen in het hotel is het zeer prachtige ingericht. Zeer royale kamers met badkamer. De keuken is op en top vandaar dat ze ook in de michelia gids Staan 2016. Gewoon top

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hoog Holten Hotel & Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ademt een prettige sfeer, je voelt je er zeer welkom. Er is gelegenheid om een boek of een krant te lezen in de bibliotheek of op een van de uitnodigende banken. De bediening is zeer vriendelijk en alert.
De Brasserie is licht en gezellig, het restaurant is sfeervol en intiem.
De kamer die wij hadden op de begane grond was schoon en gerieflijk.
Het wilddiner + wijnarrangement was super lekker. De bediening heeft ons in de watten gelegd.
Het ontbijt was o.k. Gezien onze indruk van het hotel en restaurant vonden we het ontbijt wat schameltjes.

Kamertip: Rondom het hotel zijn de bossen. Het is er heerlijk stil in deze tijd van het jaar.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige plek, we voelden ons echt te gast. Ik had bijna geklaagd dat de prijzen te laag zijn voor het gebodene.
Naast de mooie kamer 31 hebben ze goede raad over de wandelmogelijkheden in de buurt. Bij terugkomst nog genoten op het terras tot het tweede diner ons naar binnen trok. Genieten dus, in een pure vorm.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
15 oktober 2016 beoordeeld

We hadden een prachtige kamer met terras op de begane grond. Schoon en met alles erop en eraan. Hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De bediening was voortreffelijk door deskundig en vriendelijk personeel. We verbleven er twee nachten.
Eén keer een uitgebreid diner, de tweede dag gegeten in de Brasserie. Beide uitstekend.
We hebben niets negatief kunnen vinden. Nou ééntje dan. Het kleffe plakje kaas en de worst was wat aan de mindere kant.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld

Via groupon 3 nachten verbleven. Vooral genoten van het 6-gangenmenu van de chef.
Zijn dan ook elke avond blijven eten. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes, meer hoeft dat niet te zijn. Ideaal vertrekpunt om te fietsen. Hotel ligt aan de Sallandse heuvelrug, rustig en prachtig om daar te vertoeven.
In ieder geval om weer te keren.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen hotel is een mooie plek om op nazomerse zondag te genieten van de najaarszon. Heerlijk lunch genoten. Eenvoudig maar goed. Na de lunch is het eveneens heerlijk op de lounge banken. Op het moment dat wij er kwamen geen kleine kinderen en moet zeggen dat bevalt mij erg goed. De volgende dag bij thuiskomst bleek ik iets verloren te zijn. Een telefoontje en geen probleem meneer welk adres mag ik noteren en we sturen u het na.
Service top.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen Pieterpad lopen door Overijssel maar overnachten deden we steeds in dit hotel. Alles klopt. Een prachtig landhuis in een fantastisch mooie omgeving met bijzonder Vriendelijk personeel. We zijn heel gastvrij ontvangen en prima kamers en zeker als je kijkt naar de prijs- kwaliteitverhouding. Alle superlatieven zijn bruikbaar! We hebben tweemaal gedineerd en, behalve dat de gerechten prima waren, was ook de wijn heerlijk. Ik kom graag terug!

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Holten in overweging
op 6.9 km afstand
Hotel Herikerberg
nr. 1 van 1 in Markelo
89 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hoog Holten Hotel & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hoog Holten Hotel & Restaurant

Adres: Forthaarsweg 7, 7451 JS Holten, Nederland
Locatie: Nederland > Overijssel > Holten
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Holten
Prijsklasse: € 82 - € 138 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hoog Holten Hotel & Restaurant 3.5*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hoog Holten Hotel & Restaurant met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?