Beoordeeld op 19 oktober 2016

Het hotel ademt een prettige sfeer, je voelt je er zeer welkom. Er is gelegenheid om een boek of een krant te lezen in de bibliotheek of op een van de uitnodigende banken. De bediening is zeer vriendelijk en alert.
De Brasserie is licht en gezellig, het restaurant is sfeervol en intiem.
De kamer die wij hadden op de begane grond was schoon en gerieflijk.
Het wilddiner + wijnarrangement was super lekker. De bediening heeft ons in de watten gelegd.
Het ontbijt was o.k. Gezien onze indruk van het hotel en restaurant vonden we het ontbijt wat schameltjes.

Kamertip: Rondom het hotel zijn de bossen. Het is er heerlijk stil in deze tijd van het jaar.
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een prachtige plek, we voelden ons echt te gast. Ik had bijna geklaagd dat de prijzen te laag zijn voor het gebodene.
Naast de mooie kamer 31 hebben ze goede raad over de wandelmogelijkheden in de buurt. Bij terugkomst nog genoten op het terras tot het tweede diner ons naar binnen trok. Genieten dus, in een pure vorm.

Beoordeeld op 15 oktober 2016

We hadden een prachtige kamer met terras op de begane grond. Schoon en met alles erop en eraan. Hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De bediening was voortreffelijk door deskundig en vriendelijk personeel. We verbleven er twee nachten.
Eén keer een uitgebreid diner, de tweede dag gegeten in de Brasserie. Beide uitstekend.
We hebben niets negatief kunnen vinden. Nou ééntje dan. Het kleffe plakje kaas en de worst was wat aan de mindere kant.

Beoordeeld op 1 oktober 2016

Via groupon 3 nachten verbleven. Vooral genoten van het 6-gangenmenu van de chef.
Zijn dan ook elke avond blijven eten. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes, meer hoeft dat niet te zijn. Ideaal vertrekpunt om te fietsen. Hotel ligt aan de Sallandse heuvelrug, rustig en prachtig om daar te vertoeven.
In ieder geval om weer te keren.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen hotel is een mooie plek om op nazomerse zondag te genieten van de najaarszon. Heerlijk lunch genoten. Eenvoudig maar goed. Na de lunch is het eveneens heerlijk op de lounge banken. Op het moment dat wij er kwamen geen kleine kinderen en moet zeggen dat bevalt mij erg goed. De volgende dag bij thuiskomst bleek ik iets verloren te zijn. Een telefoontje en geen probleem meneer welk adres mag ik noteren en we sturen u het na.
Service top.

Datum van verblijf: september 2016