Hoog Holten Hotel & Restaurant
US$ 64*
US$ 106*
US$ 99*
15 oktober 2016 beoordeeld

We hadden een prachtige kamer met terras op de begane grond. Schoon en met alles erop en eraan. Hotel is gelegen in een prachtige omgeving. De bediening was voortreffelijk door deskundig en vriendelijk personeel. We verbleven er twee nachten.
Eén keer een uitgebreid diner, de tweede dag gegeten in de Brasserie. Beide uitstekend.
We hebben niets negatief kunnen vinden. Nou ééntje dan. Het kleffe plakje kaas en de worst was wat aan de mindere kant.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld

Via groupon 3 nachten verbleven. Vooral genoten van het 6-gangenmenu van de chef.
Zijn dan ook elke avond blijven eten. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes, meer hoeft dat niet te zijn. Ideaal vertrekpunt om te fietsen. Hotel ligt aan de Sallandse heuvelrug, rustig en prachtig om daar te vertoeven.
In ieder geval om weer te keren.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen hotel is een mooie plek om op nazomerse zondag te genieten van de najaarszon. Heerlijk lunch genoten. Eenvoudig maar goed. Na de lunch is het eveneens heerlijk op de lounge banken. Op het moment dat wij er kwamen geen kleine kinderen en moet zeggen dat bevalt mij erg goed. De volgende dag bij thuiskomst bleek ik iets verloren te zijn. Een telefoontje en geen probleem meneer welk adres mag ik noteren en we sturen u het na.
Service top.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen Pieterpad lopen door Overijssel maar overnachten deden we steeds in dit hotel. Alles klopt. Een prachtig landhuis in een fantastisch mooie omgeving met bijzonder Vriendelijk personeel. We zijn heel gastvrij ontvangen en prima kamers en zeker als je kijkt naar de prijs- kwaliteitverhouding. Alle superlatieven zijn bruikbaar! We hebben tweemaal gedineerd en, behalve dat de gerechten prima waren, was ook de wijn heerlijk. Ik kom graag terug!

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
16 september 2016 beoordeeld

in dit oude jachthuis hebben we heerlijk op het terras gegeten. modern ingericht met veel hout. en je zit er heerlijk in de bossen. mooie gerechten, lekkere wijn. de moeite waard om eens langs te gaan.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner