“Wat een variatie aan pannenkoeken.”
Beoordeling van De Pannekoekenbakker Holten

De Pannekoekenbakker Holten
Geclassificeerd als nr. 12 van 23 Restaurants in Holten
Beschrijving: Pannekoekenbakker Holten is gelegen in het mooie centrum van Holten aan de rand van de Sallandse heuvelrug. De bekende wandel en fietsroutes zoals “het Pieterpad” bevinden zich letterlijk op steenworp afstand. Naast onze heerlijke pannenkoeken vinden wij het belangrijk een echte beleving te creëren voor onze gasten. Deze beleving verwezenlijken wij door ons gedreven team van gastvrij personeel en de mooie karakteristieke eigenschappen van Holten. Onze kleine gasten kunnen lekker ravotten in de grote overdekte “jungle gym” speelplaats die 100m² groot is. In onze eigen speelgoedwinkel kunnen cadeautjes worden aangeschaft door middel van smulmunten, die kinderen ontvangen bij hun pannenkoek. Wij zien u graag tegemoet voor een gezellige en sfeervolle ervaring.
31 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Vele verschillende pannenkoeken. Apfelstrudel pannenkoek was fantastisch. Echt aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2019
8 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere pannenkoeken, niet al te dik. Vriendelijk personeel, ideaal voor gezinnen of familie-uitjes.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Pannekoekenbakker Holten bekeken, bekeken ook

In De Pannekoekenbakker Holten geweest? Deel je ervaringen!