Beoordeeld op 20 mei 2019

We hebben al heel van Valk-hotels bezocht, maar deze ontbrak nog op het lijstje. Hier twee nachten verbleven. Ontvangst vriendelijk en accuraat. Wel blijf ik het jammer vinden dat je soms om je welkomstdrankje moet vragen. Meestal krijg je dit wel direct maar af en toe moet je er om vragen. Dat is niet professioneel. Maar met de excuses van de dames is het snel weer vergeten. Mooie kamer op begane grond. Vloerbedekking op gang wat ouder, maar wel schoon verder overal. Hadden ook fietsen gehuurd. Uitstekend bevallen. Ontbijt was weer zeer uitgebreid en met name de zoetigheden (puddingbroodje en vruchtengebakje) zijn zeer uitgebreid en lekker. Ook 1 maal van diner genoten via Dinerdeal. Uitstekende keuzemogelijkheid en heerlijk gerecht. Goede en vriendelijke bediening. Bar 's avonds wat oubollig. Omgeving perfect om te fietsen. Genoeg routes te verkrijgen bij receptie. Al met al weer een uitstekende ervaring bij dit hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtige suite. Heerlijke stoomcabine.

Nadeel: plastic bekers bij koffiezetapparaat.
Onbehulpzame medewerkster receptie. Bij een normale vraag was er vanuit haar kant geeneens oogcontact mogelijk. Niet bepaald gastvrij..
Suite niet goed schoongemaakt, er lag nog een sok naast de bank in de woonkamer..
Raam boven balkondeur kon niet dicht. Waardoor het heel gehorig was en ook niet veilig voelde.

Vd Valk Sneek begrijpt het wel als het om suites gaat. Bij aankomst een fles gekoelde Prosseco, bordje met vers fruit en glazen. Niks goedkope plastic bekertjes.

Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Kamer was top! Zeer proper en enorm groot, met bad en inloop douche. Diner buffet was zeer lekker met een mooie keuze( 24.5 euro buffet pp excl drank). 2.5 euro voor een frisdrankje vind ik wel duur.. Voldoende parking en makkelijk bereikbaar. Ideale ligging dus een perfecte uitvalsbasis. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 maart 2019

rotere kamer, nog niet gerenoveerd, maar kan slechter. Gevaarlijke douchebak, zéér glad, behoorlijk uitgegleden allebei en ons flink bezeerd, matrassen met veel schaamhaar. De live-cooking was heerlijk en werd goed bijgevuld, vriendelijk personeel en lekkere rosé. We hebben genoten. We konden tot 11 uur ontbijten maar om 10 uur waren er alleen nog zeer lauwe producten over, die warm behoorden te zijn. Een handjevol bij elkaar geschraapte uitgedroogde champignons, roerei, groenten, 2 gebakken koude eieren en veel uitgedroogd brood. Kaas moest men zelfs schaven dmv de kaas zelf vast te houden met de blote hand. Dit is té onhygiënisch (HACCP) voor woorden en zou absoluut niet mogen. De listeria bacterie kan ieder gezond mens behoorlijk ziek maken, net als de salmonella bacteriën in de gebakken eieren die maar liggen te liggen op een koude plaat onder een lauwe warmtelamp. De directie hiervan op de hoogte gesteld, maar zijn niet geïnteresseerd en vinden het normaal (om verspilling tegen te gaan).

Beoordeeld op 4 maart 2019

Het is een hotel waar we al sinds 1998 één of meerdere keren per jaar te gast zijn. We worden altijd supervriendelijk ontvangen door de medewerkers in het restaurant en 's ochtends bij het ontbijt. Steeds voelt het als "thuiskomen". Bij zo'n groot hotel is dat toch wel heel bijzonder.

Datum van verblijf: februari 2019