23 mei 2018 beoordeeld

Een lang weekend in dit hotel vertoefd in een “standaard” kamer. Hotel, kamers en restaurant zien er schoon uit. Vriendelijk personeel. Zowel het ontbijt als het diner waren voortreffelijk.
De standaard kamer is een ruime kamer met een grote badkamer met inloopdouche en bad. Alles ziet er verzorgd uit.

Verbleef: mei 2018
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met hele familie gegeten bij Van Der Valk in Hengelo. Prima eten. Snelle, vriendelijke bediening. Gezellige middag gehad met lekker eten. Prima, niet heel bijzondere kaart met voor iedereen wel iets lekkers te vinden.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Annie v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Hengelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij gaan uw opmerking bespreken in ons team.

15 mei 2018 beoordeeld

Het was al een jaar geleden dat we hier gelogeerd hadden, maar we voelden ons meteen weer thuis.! Alles weer perfect net als vorig jaar. We zijn in de omgeving wezen wandelen (Kasteel Twickel in Delden), Jammer genoeg was ik niet in topvorm vanwege een griepje. Ook konden we niet deelnemen aan de live cooking vanwege dit "euvel". We doen het volgend jaar weer over !!!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 april 2018 beoordeeld

De kamers zijn keurig ingericht en netjes schoon. Goede bedden en het is rustig doordat de zalen en feesten in een ander deel van het hotel zijn. Het ontbijt is geweldig. Er staat dan ook een award "het beste hotelontbijt van Nederland". Personeel is heel vriendelijk.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
21 april 2018 beoordeeld

Goede voorzieningen. Mooie, ruime kamer en strakke grote badkamer. Alle voorzieningen aanwezig. Kamer is netjes en schoon.
Ontbijt zeer uitgebreid.
Ruime ontbijttijden en ruime uit check tijd. Top!
Echter met name baliepersoneel erg onpersoonlijk en onverschillig.
Op zich prima hotel, echter hospitality laat te wensen over!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner