“Wederom fantastisch”
Beoordeling van Intenzo

Intenzo
Reserveren met
Intenzo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 81 Restaurants in Hengelo
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier al heel vaak gegeten, altijd gekozen voor het verrassingsmenu. De koks leggen alle creativiteit en passie hierin. Heerlijke smaakcombinaties. Binnentuin is in de zomer erg leuk zitten!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Intenzo is een van de weinige ietwat verfijnder restaurants in Hengelo. Het eten is ook prima. De bediening en service sluiten echter niet aan bij wat het restaurant wil uitstralen. Met z’n 4-en hebben we ruim 3 uur moeten wachten om onze voor- en hoofdgerechten te krijgen. Het 2e flesje wijn liet zelfs op zich wachten dat we graag bij het voorgerecht hadden willen drinken toen die gang dan eindelijk op tafel kwam. Dat we enige vertraging ondervinden in de service hebben we aangekaart bij de bediening. Een dame, lief meisje, vond het vervelend voor ons maar zei dat we bij de keuken moeten klagen. Doodzonde. Keuken en bediening horen 1 team te zijn. Hoe lekker het eten ook is, dit is toch sfeerbepalend. Het toetje hebben we dan ook maar geskipped.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een half uur wachten op het zonnige terras maar maar weer op de motor gestapt. 3 mensen in de bediening/uitgifte op een zonnige zondagmiddag in combi met een ijssalon, de ober zag ons en velen met ons niet staan, per 10 min kwam er 1 bestelling door, jammer tenenkrommend wat een drama...deze italiaan heeft de kans en de potentie maar slaat de plank volledig mis...ik rij hier de komende tijd maar weer voorbij

5 april 2018 beoordeeld

Een Intenzo- ervaring is zo intens dat we er fantastich hebben gegeten. Echt Italiaanse gastvrijheid met een Twents accent.

12 maart 2018 beoordeeld

heerlijk en eerlijk Italiaans restaurant,sfeer en bediening top, kwaliteit en prijs prima in balans.wijnen zijn van zeer goede kwaliteit
zeker de moeite waard om te bezoeken.

Reizigers die Intenzo bekeken, bekeken ook

In Intenzo geweest? Deel je ervaringen!