Beoordeeld op 9 september 2019

Prima locatie, mooie en nette kamers, prima bedden en goed ontbijt. Behulpzaam en vriendelijk personeel. De parkeergarage tegenover lekker gemakkelijk en station inderdaad op 2 minuten afstand. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Marieke D, General Manager van City Hotel Hengelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste Sonja,
Dankjewel voor je review op Tripadvisor en je aanbevelingen,
Het is heel fijn om te horen dat je zo'n fijn verblijf bij ons hebt gehad! Bedankt dat je de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen je binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Marieke Riewald - General Manager

Beoordeeld op 8 september 2019

Goed geslapen. Schoon . Lekker en uitgebreid ontbijt . Vriendelijk personeel en midden in het centrum . Lekker uit in het centrum . Alleen jammer dat je het parkeren moest betalen. Goeie ligging !!!!!

Beoordeeld op 8 september 2019

Hartelijke ontvangst. De kamer was mooi ruim en erg schoon, zo ook badkamer. Prima onderkomen, lekker ruim voor twee personen. Ontbijt goed verzorgd. Was erg druk, maar ja goed voor de zaken. Koffie op kamer ook fijn.

Beoordeeld op 2 september 2019

Het hotel was netjes en schoon. Wel wat druk. Er was een hele grote familie aanwezig vanwege een trouwerij. Vond het wel een beetje raar dat ik met mijn fiets door de lobby moest naar de kamer waar de fietsen stonden. Misschien een verbeterpunt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Marieke D, General Manager van City Hotel Hengelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Beste heer/mevrouw
Het is heel fijn om te horen dat u een fijn verblijf bij ons hebt gehad! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Voor de fietsen hebben we helaas geen andere route naar de vergaderzaal. We het belangrijk dat onze gasten hun fiets droog en veilig kunnen wegzetten en daarom dweilen we de lobby liever een keer extra dan deze service niet te kunnen bieden. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,
Marieke Riewald

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Indien je in Hengelo een hotel in het centrum wil hebben en werkt in Hengelo dan is dit een goed hotel.
Gelegen in het centrum dicht bij het treinstation en veel uitgaansgelegenheden.
Een parkeergarage vlakbij.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marieke D, General Manager van City Hotel Hengelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste heer Roobol
Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. Fijn te lezen dat uw verblijf naar wens was en u ons aanbeveelt. Wat zou ik voor u kunnen doen om uw verblijf nog aangenamer te maken? Met vriendelijke groet, Marieke Riewald - General Manager