“Leuk plekje”

De VII Deugden
Geclassificeerd als nr. 4 van 22 Restaurants in Dalfsen
Keukens: Belgisch, Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld

Op maandag is Dalfsen echt uitgestorven maar gelukkig was de VII Deugden geopend. We hebben hier onze lunch gebruikt, een salade en meloen met ham. Het zag er goed verzorgd uit, de smaak was prima, de bediening vriendelijk dus wat wil een mens nog meer op een maandag in Dalfsen? Van hier onze fietstocht lands de Vecht vervolgd.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest voor een snel drankje met klein bittergarnituurtje op een heerlijk zonnig terras.

Kan dus niet echt oordelen over de keuken.

Geen kleine zaak, van binnen erg sfeervol.

Terras buiten ligt aan drukke lawaaierige weg, maar wel mooi in de zon.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier even gescholen voor de regen en een lekker capucino en een thee genomen. De thee wordt geserveerd in allerlei potjes met heel veel smaken. Leuke en vlotte bediening. Buiten een terras maar ook een overdekte serre. Gisteren ook met de familie daar neergestreken voor een drankje met een portie bitterballen. Heerlijk. Makkelijk parkeren met de auto aan de overkant.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een lunch aan het terras. Redelijk uitzicht over het water! Personeel netjes en vriendelijk. Lunch was goed qua smaak en hoeveelheid.

16 maart 2018 beoordeeld

We hadden iets te vieren en begonnen met een lunch in de 7 deugden. Gelukkig hadden we een plaats gereserveerd in de Serre. Leuk uitzicht op de Blauwe Bogen Brug.
Zoals altijd prima gegeten en vriendelijke deskundige bediening

Reizigers die De VII Deugden bekeken, bekeken ook

In De VII Deugden geweest? Deel je ervaringen!