Beoordeeld op 28 juli 2020

Alles echt PERFECT wij hebben het zo naar ons zin gehad, onze complimeten hoe jullie met de Covid 19 regels omgaan. Kamers zijn zeer schoon, bedden perfect. Diner genoeg keuze en onbijt ook.
We komen graag weer terug op kerst avond.

Datum van verblijf: juli 2020
Sem Mooirivier, Marketing van Mooirivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Bedankt voor je leuke review! Wat fijn dat jullie een geslaagd verblijf bij ons hebben gehad. We kijken er naar uit je met Kerst terug te verwelkomen ;).

Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel gelegen in de mooie natuur aan de rivier de Vechte. Heerlijk om te wandelen, fietsen of met de kano de rivier op. Wij hadden E-bikes gehuurd in het hotel en hadden pech met één fiets. Maar echt schitterend hoe het personeel dit euvel opgelost heeft! Verder heel lekker ontbijt en TOP diner. Uitstekend terras zowel beneden als boven op enkele meters van de rivier. Zeker en vast een aanrader, wij komen met plezier nog terug!

Datum van verblijf: juli 2020

Dankjewel voor deze mooie terugkoppeling Carl, daar zijn we echt blij mee! Fijn om te horen dat jullie een goede tijd bij ons hebben gehad en helemaal leuk om te vernemen dat we jullie in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.
Daar verheugen we ons op!

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Een mooi hotel op een prachtige locatie.
Erg vriendelijk personeel.
Uitgebreid en prima ontbijt. Diner is top, kleine kaart maar uitstekende gerechten. Michelin ster waardig.
Kamer schoon en van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: juli 2020

Wow, wat een geweldige feedback en mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Fijn te horen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons. We zien je graag nog eens terug hier aan de Vecht!

Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

In Corona tijd bezoek gebracht aan dit restaurant aan de Vecht. Prachtig buitenterras. Ruime afstand tussen de tafels. Kundige en vriendelijke bediening. Prima diner gehad met goede wijnen. Jammer dat de afzuiging vd open keuken zo slecht is dat alle kleding naar eten ruikt.

Datum van verblijf: juli 2020

Dankjewel voor je beoordeling en feedback Linda! Fijn om te horen dat je hebt genoten van je diner bij ons. Je compliment over ons team weten we zeer te waarderen. Vervelend dat er iets niet goed ging met de afzuiging, dit hebben we direct opgepakt want dat is niet zo als het hoort. Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 4 juli 2020

Alles was perfect, kamer, service, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, kamers alle comfort. Ligging prachtig en zowel binnen als buiten rust. Veel fijne zitplekjes. We verheugen ons nu al op een volgende keer.

Kamertip: Vraag om kamer met uitzicht op de rivier
Datum van verblijf: juli 2020
Chantal Schutte, Overig van Mooirivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Wat leuk om te horen Hannie. Dankjewel voor je mooie feedback en beoordeling. Daar doen we het voor ;-). En superleuk dat we je weer terug mogen verwachten hier aan de Vecht. Tot gauw!