“Relaxt en goed eten”
Beoordeling van Timboektoe

Timboektoe
Reserveren met
Timboektoe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 24 Restaurants in Wijk aan Zee
Keukens: Internationaal
26 september 2016 beoordeeld

De zonsondergang kijken in een restaurant met een relaxte sfeer. Je kunt hier lekker eten en de bediening is vlot en vriendelijk.

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de relaxte strandtenten van Nederland waar je goed kan eten met vrienden en familie. Overdag kun je hier prima zitten voor een kop koffie maar het best van allemaal zijn nog wel de feestjes!

29 augustus 2016 beoordeeld

Dit is geen plek voor fijnproevers maar de kaart biedt voldoende keuze en de ambiance is werkelijk schitterend, zeker op een mooie dag en dat geluk hadden wij :-)
We jammer dat je voor alle bestellingen, dus ook het eten, in de (vaak lange) rij voor de bar moet gaan staan maar goed, wachten op het terras duurt vaak langer, het eten wordt wel op tafel uitgeserveerd en de vriendelijkheid van het personeel maakt ook veel goed! Al met al een hele goede ervaring, het was gezellig en het eten was OK.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk zitten ook zonder wat te bestellen. Maar waarom zou je dat doen? De kaart is goed, lekker en gezond en bovendien niet duur. Aardige mensen in de bediening. Je kan op verschillende niveaus zitten. In de zon en schaduw. Achter glas en in de wind. Uitzicht over de pier en de zee. Wel heeft de staalindustrie een duidelijke stempel op het uitzicht maar dan kijk je de andere kant op.

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even los van de plek, die ik heerlijk acht. Timboektoe maakt zich er met mijn 'grote' zalm salade wel heel makkelijk vanaf. €12,50 voor een stuk droge vis en groenvoer. Prioriteit ligt blijkbaar bij de marge op het product en niet bij de kwaliteit. Teleurstellend. Verder relaxte plek maar ik geef voorkeur aan de buren...

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2016

Beste Olaf,

Spijtig te horen dat je bezoek aan Timboektoe niet aan je verwachtingen heeft voldaan. €12,50 voor een volledige biologische/ duurzame salade met zalm lijkt mij een keurige prijs. Zonder in details te treden; een dikke marge hou je er echt niet aan over. Maar uiteraard hadden wij uw klacht graag opgelost wanneer u dit aan het personeel had gemeld, jammer dat in plaats daarvan kiest voor een negatieve recensie.

Reizigers die Timboektoe bekeken, bekeken ook

Wijk aan Zee, Noord-Holland

In Timboektoe geweest? Deel je ervaringen!