“Super gezellig en relaxen ”
Beoordeling van Timboektoe

Timboektoe
Reserveren met
Timboektoe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 23 Restaurants in Wijk aan Zee
Keukens: Internationaal
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk zitten ook zonder wat te bestellen. Maar waarom zou je dat doen? De kaart is goed, lekker en gezond en bovendien niet duur. Aardige mensen in de bediening. Je kan op verschillende niveaus zitten. In de zon en schaduw. Achter glas en in de wind. Uitzicht over de pier en de zee. Wel heeft de staalindustrie een duidelijke stempel op het uitzicht maar dan kijk je de andere kant op.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Timboektoe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even los van de plek, die ik heerlijk acht. Timboektoe maakt zich er met mijn 'grote' zalm salade wel heel makkelijk vanaf. €12,50 voor een stuk droge vis en groenvoer. Prioriteit ligt blijkbaar bij de marge op het product en niet bij de kwaliteit. Teleurstellend. Verder relaxte plek maar ik geef voorkeur aan de buren...

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2016

Beste Olaf,

Spijtig te horen dat je bezoek aan Timboektoe niet aan je verwachtingen heeft voldaan. €12,50 voor een volledige biologische/ duurzame salade met zalm lijkt mij een keurige prijs. Zonder in details te treden; een dikke marge hou je er echt niet aan over. Maar uiteraard hadden wij uw klacht graag opgelost wanneer u dit aan het personeel had gemeld, jammer dat in plaats daarvan kiest voor een negatieve recensie.

12 juli 2016 beoordeeld

Hier een feestje gehad. Sfeervol en goed verzorgd. Kinderen kunnen lekker spelen en het is goed bereikbaar.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gezeten en gegeten. Jammer dat je zelf aan de bar moet bestellen. Hamburger en kabeljauw is erg aan te bevelen. En ondertussen bootjes kijken

27 juni 2016 beoordeeld

Sfeer is excellent, vriendelijk personeel, goed eten en drinken. Relaxte inrichting. Mooi uitzicht op strand en zee. Schitterend buiten terras.

Reizigers die Timboektoe bekeken, bekeken ook

Wijk aan Zee, Noord-Holland

In Timboektoe geweest? Deel je ervaringen!