We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Heerlijk relaxed” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Timboektoe

Timboektoe
Reserveren met
Timboektoe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr.4 van 17 Restaurants in Wijk aan Zee
Keukens: Nederlands, Bar, Eetcafé, Vis en zeevruchten, Internationaal, Europees
Geschikt voor: Kinderen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Brunch, Ontbijt, Diner, Lunch, Buffet, Digitale betaalmethoden, Gratis parkeerplaats, Gratis wifi, Volledige bar, Kinderstoelen beschikbaar, Buiten zitten, Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Bedienend personeel
Brussel, België
54 beoordelingen
35 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
“Heerlijk relaxed”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 31 augustus 2015

Vriendelijke bediening, zeer goede prijs / kwaliteit verhouding en een werkelijk fantastische setting; de zonsondergang op een mooie dag is adembenemend!

• Bezocht Augustus, 2015
      Eten
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordeling, 4 september 2015
Dankjewel voor de leuke beoordeling!
Schrijf een beoordeling

Zaandam, Nederland
239 beoordelingen
126 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 43 nuttige stemmen
“Trage start van de dag maar uit eindelijk goed.”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 5 juli 2015

Afgelopen vrijdag bezocht met vrienden. Het was al de hele week aangekondigd dat het tropisch zou worden maar toch leek Timboektoe traag op te starten. Helaas geen ontbijt te bestellen, maar koffie en cheesecake is ook goed. Wachten op de koffie duurde echt lang want het was al flink druk en er stond 1 iemand. Later op de dag zag ik wel voldoende personeel.
De locatie maakt veel goed. Terras is heerlijk en er is voor iedereen wel wat te vinden (in de zon of in de schaduw). Jammer dat er geen bediening is op het terras, dat zou het helemaal super maken.

• Bezocht Juli, 2015
    • 2 van 5 bollen
    • 3 van 5 bollen
      Eten
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordeling, 7 juli 2015
Beste Mark,

Dankjewel voor je reactie! Wij serveren inderdaad geen ontbijt omdat wij doorgaans (op extreem mooie weekenddagen wat eerder) om 10:00 open gaan..en tja, bediening op het terras heb ik vaak overwogen, maar met ruim 600 zitplaatsen buiten is het simpelweg niet goed te organiseren (ook niet met handhelds)
30 beoordelingen
19 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Relaxte plek om te chillen”
3 van 5 bollen Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Timboektoe is gelegen in het surfgebied van Wijk aan Zee. De zitplekken zijn comfortabel en relaxed ingericht en ontworpen. Vanaf het terras zijn de surfers, zee en strand goed zichtbaar. Leuk uitzicht, leuke locatie. Wat ik jammer vind is dat er geen bediening is, dus zelf eten aan de bar moet bestellen. Eten is simpel maar smaakt goed.

Bezocht Juni, 2015
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordeling, 16 juni 2015
Dankjewel voor je beoordeling! Ik zou nog graag willen aangeven dat wij in het paviljoen wel het hele jaar door bedienen (extreem mooie drukke dagen daargelaten). Hopelijk tot snel weer!
30 beoordelingen
24 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Toppie”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 17 februari 2015 via mobiele applicatie

Plek waar je gewoon kunt genieten van het uitzicht en jezelf kunt zijn op een top locatie de bediening is oke de sfeer openhaard enz enz

• Bezocht Februari, 2015
      Sfeer
      Eten
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordeling, 18 februari 2015
Dat is fijn te horen, dankjewel voor je recensie!
32 beoordelingen
8 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“mooie hangplek om wat weg te dromen”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 10 januari 2015

Erg leuke plek om lekker weg te dromen met uitzicht op de zee.
Het eten is goed, de bediening duurde wat langer ( het was ook druk) maar dat maakt met zo'n uitzicht niet zo heel veel uit.
Een aanrader om even langs te gaan en te genieten ...

Bezocht Januari, 2015
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordeling, 11 januari 2015
Fijn dat je genoten hebt bij Timboekote en dank voor de recensie! Het was vandaag inderdaad erg druk waardoor de bediening inderdaad wat langer duurde dan wij zouden willen, dit lossen we voor volgend weekend op!

Reizigers die Timboektoe bekeken, bekeken ook

Wijk aan Zee, Noord-Holland

In Timboektoe geweest? Deel je ervaringen!