“Heerlijk relaxed”
Beoordeling van Timboektoe

Timboektoe
Reserveren met
Timboektoe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 23 Restaurants in Wijk aan Zee
Keukens: Internationaal
31 augustus 2015 beoordeeld

Vriendelijke bediening, zeer goede prijs / kwaliteit verhouding en een werkelijk fantastische setting; de zonsondergang op een mooie dag is adembenemend!

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

Dankjewel voor de leuke beoordeling!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Timboektoe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 juli 2015 beoordeeld

Afgelopen vrijdag bezocht met vrienden. Het was al de hele week aangekondigd dat het tropisch zou worden maar toch leek Timboektoe traag op te starten. Helaas geen ontbijt te bestellen, maar koffie en cheesecake is ook goed. Wachten op de koffie duurde echt lang want het was al flink druk en er stond 1 iemand. Later op de dag zag ik wel voldoende personeel.
De locatie maakt veel goed. Terras is heerlijk en er is voor iedereen wel wat te vinden (in de zon of in de schaduw). Jammer dat er geen bediening is op het terras, dat zou het helemaal super maken.

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2015

Beste Mark,

Dankjewel voor je reactie! Wij serveren inderdaad geen ontbijt omdat wij doorgaans (op extreem mooie weekenddagen wat eerder) om 10:00 open gaan..en tja, bediening op het terras heb ik vaak overwogen, maar met ruim 600 zitplaatsen buiten is het simpelweg niet goed te organiseren (ook niet met handhelds)

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Timboektoe is gelegen in het surfgebied van Wijk aan Zee. De zitplekken zijn comfortabel en relaxed ingericht en ontworpen. Vanaf het terras zijn de surfers, zee en strand goed zichtbaar. Leuk uitzicht, leuke locatie. Wat ik jammer vind is dat er geen bediening is, dus zelf eten aan de bar moet bestellen. Eten is simpel maar smaakt goed.

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Dankjewel voor je beoordeling! Ik zou nog graag willen aangeven dat wij in het paviljoen wel het hele jaar door bedienen (extreem mooie drukke dagen daargelaten). Hopelijk tot snel weer!

17 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Plek waar je gewoon kunt genieten van het uitzicht en jezelf kunt zijn op een top locatie de bediening is oke de sfeer openhaard enz enz

• Sfeer
Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2015

Dat is fijn te horen, dankjewel voor je recensie!

10 januari 2015 beoordeeld

Erg leuke plek om lekker weg te dromen met uitzicht op de zee.
Het eten is goed, de bediening duurde wat langer ( het was ook druk) maar dat maakt met zo'n uitzicht niet zo heel veel uit.
Een aanrader om even langs te gaan en te genieten ...

Timboektoe B, Eigenaar van Timboektoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2015

Fijn dat je genoten hebt bij Timboekote en dank voor de recensie! Het was vandaag inderdaad erg druk waardoor de bediening inderdaad wat langer duurde dan wij zouden willen, dit lossen we voor volgend weekend op!

Reizigers die Timboektoe bekeken, bekeken ook

Wijk aan Zee, Noord-Holland

In Timboektoe geweest? Deel je ervaringen!