“Prachtig uitzicht ”
Beoordeling van 't Heertje Eten en Drinken

't Heertje Eten en Drinken
Geclassificeerd als nr. 15 van 38 Restaurants in Weesp
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras hebben we enige drankjes genuttigd met een bittergarnituur. Ruime keuze aan whisky's. De bediening was vrolijk en vriendelijk. Wel even de glasplaten schoonmaken!

Datum van bezoek: augustus 2021

2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het eind van de eerste etappe van het Floris de V pad neergestreken in Weesp aan het water. Mooi terras lekker in het zonnetje aan 2 (anderhalve meter) tafels. We werden snel geholpen door een vriendelijke dame. Lekkere wit biertjes en wijntjes. De bitterballen en vlammetjes smaakten super. Heerlijke ambiance met bootjes die voorbij voeren. 500 meter naar het station dus per OV goed te bereiken. Heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2021
13 september 2020 beoordeeld

Nu al een paar keer hier gegeten. De spareribs zijn perfect. Altijd lekkere wijnen erbij. Ook de rest van de kaart is prima. We komen hier graag.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een keertje voor de lunch geweest: zowel de clubsandwich als de uitsmijter waren heerlijk! En datzelfde was ook zo voor de latte machiatio en verse jus. Zeer vriendelijke en attente bediening. Echt het adres voor een lunch in Weesp!

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Mooi Grand Cafe aan het water in Weesp. Absoluut een van de mooiste terrassen!
Het cafe zelf is in de basis prima maar niet bijzonder.

Kaart is prima voor de lunch. Keuze genoeg.
Keuken brigade is niet altijd even constant. Meerder malen geweest met wisselende kwaliteit.
Broodjes en uitsmijters zijn prima.

In de zomer is het terras zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die 't Heertje Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

Weesp, Noord-Holland

In 't Heertje Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.