“B&B zoals een B&B hoort te zijn”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
224 beoordelingen
54 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 64 nuttige stemmen
“B&B zoals een B&B hoort te zijn”
Beoordeeld op 6 juli 2016 voor een verblijf in mei 2016

Ruud is een zeer gastvrije eigenaar en super klantgericht. We moesten door omstandigheden de reservering verzetten en dat was gelukkig totaal geen probleem.
Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met koffie en een uitgebreide uitleg. De B&B is echt met smaak ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is echt zeer luxe en het het bed op de vide is echt super comfortabel om op te slapen. We zijn geen grote beters en hadden konden kiezen uit een groot of klein ontbijt. Zelfs het kleine ontbijt was zeer uitgebreid en heel goed verzorgd.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 jul 2016
heel hartelijk dank en heel blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hadden! Altijd welkom!!!
Anne M
Aarschot, Brabant, Belgium
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Een aanrader!”
Beoordeeld op 18 februari 2016 voor een verblijf in februari 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We verbleven 3 nachten in Thuis op Texel. Bij aankomst waren we aangenaam verrast door het hartelijke onthaal. De mini-woning is gezellig en sfeervol ingericht, èn kraaknet. De badkamer heeft een luxe inloopdouche, in het bed op het afgescheiden slaapgedeelte is het heerlijk slapen. Het ontbijt wordt geleverd in een ruime picknickmand, met zorg klaargemaakt en ruim voldoende met voor ieder wat wils: verschillende soorten brood, kaas en vleeswaren, vers fruit, versgeperst fruitsap, jam, hagelslag... Heerlijk! De zithoek is fijn om 's avonds nog even te bekomen van de voorbije dag. De b&b is rustig gelegen, ver van de drukte maar toch centraal genoeg om Texel te verkennen. Voor ons was het één van de betere b&b's die we bezochten. Dankjewel Ruud voor de goede zorgen!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: je hebt hier enorme privacy mèt de luxe van een hotel.
Minpunten: niets
Reisgroep: Echtgenoot/partner
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
19 feb 2016
Marc en Anne, jullie waren geweldige gasten en ik ben oprecht blij dat jullie het zo naar de zin hadden! hartelijk dank jullie beiden en graag tot ziens!!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren