Lia A

Fantastisch hotel!!!

Beoordeling van Hotel de Lindeboom
5,0 van 5 bollen9 jun 2024 beoordeeld
Wat een fantastisch hotel!! Drie sterren maar zeker vier waard. Helemaal niets op aan te merken. Bijzonder vriendelijk personeel fijne kamer, goede ligging, fantastisch ontbijt. Het ontbrak ons aan niets. Kortom heerlijke vier dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Restaurant ook zeer goed en Het Schoutenhuys (op vrijdag en zaterdag open voor een 6 gangen diner) zeker aan te bevelen. Een culinaire belevenis.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Huur een fiets tegenover het hotel en ontdek Texel. Dineren (6 gangen-menu) in Het Schoutenhuys...
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sehr schöne Zimmer!
1.5 km van Hotel de Lindeboom
0.2 km van Hotel de Lindeboom
2.5 km van Hotel de Lindeboom
Gratis parkeren
Wat een leuke plek op het eiland Texel. Rustig gelegen, mooie appartementen en eerlijke mensen. En, niet te vergeten, het ontbijt naar keuze wordt voor je klaar gezet. Doe ook mee aan de rondleiding op de wijngaard en met de proeverij. Wij gingen voor de Secco!
2.3 km van Hotel de Lindeboom
0.7 km van Hotel de Lindeboom
Meer hotels in Den Burg bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2024

Zeer goed al voor de 4de keer samen met mijn moeder
Een arragement met uitstekend seizoens menu en kaartjes voor kaapskil. Midden in het centum van Den burg super zeker 5***** waard.
Wij komen elk jaar terug naar De Lindenboom. Super aardig personeel.

Kamertip: Geniet van wat Texel te bieden heeft❤️
Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 20 mei 2024

Gewelding hotel. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt, waarbij zeer goed rekening werd gehouden met de gluten en lactose intolerantie van medereizigster. Bij het betreden van de ontbijtzaal werd gelijk het glutenvrije brood geserveerd. Ook gelijk een latte macchiato met havermelk. Het ontbijt buffet was zeer goed voorzien van allerlei lekkernijen. Werd ook constant aangevuld.
Het diner op de 1ste avond was van grote klasse. Zeer smaakvol en ook werd constant meegedacht met de intolerantie. Een aanrader dit hotel

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 7 maart 2024 via mobiele applicatie

Een hotel zoals een hotel moet zijn, als je hier overnacht dan heb je echt het gevoel dat je gast bent, niets is te veel en alles is perfect. Van kamer meisje tot chef kok .allen maken het bezoek hier echt speciaal. Het ontbijt en de diners waren royaal.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 24 september 2023 via mobiele applicatie

We zijn nu voor de tweede keer geweest in dit super 👍 mooie hotel en wat een gastvrijheid.
Super vriendelijke mensen zowel bij de receptie als in het restaurant.
Kamers waren super met airco en goede bedden.
Ontbijt SUPER MET HOOFDLETTERS...
Er is voor ons geen beter hotel met ontbijt dan de Lindeboom....
We hadden onze fietsen mee en deze konden we gewoon in hun afgesloten garage zetten...
Gratis en voor niks..
Graag tot de volgende keer groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 31 augustus 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers met een goede badkamer. Zeer goed ontbijt. Parkeren kan voor de deur, maar als het hotel vol is, wordt dat een probleem. Goede vergaderruimte en een perfect diner in het restaurant genoten.

Datum van verblijf: mei 2023