Gratis annuleren tot 29-04-21
PricelineUS$ 194
eDreamsUS$ 194
TravelocityUS$ 192
Beoordeeld op 17 december 2013

Een geweldig gastvrij hotel, mooie schone kamers en een uitstekende keuken. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een hotel waar wij al jaren komen. Zelfs onze zilveren bruiloft hebben wij met 20 personen hier gevierd.
Niets is te veel, een heerlijk gevoel, gewoon thuiskomen

Beoordeeld op 17 december 2013

Fijn hotel in het centrum van den Burg,maar het straalt toch rust uit,
Personeel heel vriendelijk,en kamers keurig verzorgd.
Goede keuken,en prima parkeerplaats voor je auto.
Zeer centraal op het eiland gelegen

Beoordeeld op 2 december 2013

Gezellig hotel in Den Burg. Het hotel ligt in het centrum met op loopafstand leuke winkels, restaurantjes en kroegjes. Gegeten bij het Schoutenhuys (gerechies) was lekker en leuk. Kamer was ruim en compleet. Misschien ietwat gehorig maar dat kwam waarschijnlijk doordat er wat geluidruchtige klanten waren. Personeel is zeer vriendelijk. Als ik nogmaals naar Texel zou gaan ga ik zeker weer naar dit hotel.

Beoordeeld op 19 november 2013

Het is ons weer uitstekend bevallen in Hotel de Lindeboom, geweldige bedden, mooie badkamer, goed ontbijt en prima diner in de Serre. Iedereen even vriendelijk. Ga zelf maar uitproberen! Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 22 oktober 2013

Een hotel waar wij gráág nog een keer zullen verblijven. Van ontvangst tot afscheid werkelijk top. Aan alles wordt de uiterste aandacht gegeven.
Top gelegen en zéér vriendelijk.
Werkelijk een verblijf om niét te vergeten. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2013