“Ook Pierre Wind vindt het een feestje!”
Beoordeling van Het Schoutenhuys

Het Schoutenhuys
Geclassificeerd als nr. 9 van 40 Restaurants in Den Burg
Keukens: Nederlands
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
11 maart 2016 beoordeeld

We hebben met zijn vieren een heerlijke avond gehad met de veertien gerechies en vielen van de ene verbazing in de andere. Alles was even lekker en ook smaakvol gearrangeerd. Elk bordje een foto waard. Aan een tafeltje naast ons zat Pierre Wind (!) overduidelijk ook heel erg te smikkelen. Voordat hij vertrok bracht Pierre de kok uitgebreid zijn complimenten over. ( En die was daarmee ook duidelijk heel erg in zijn nopjes )
De volgende avond waren we er weer en de veertien gerechies waren totaal anders en misschien nóg wel lekkerder. De bediening is heel vriendelijk en gastvrij, alles gaat in goed overleg, we kregen alle tijd om voldoende uit te buiken voor de volgende gang.
Bij de koffie die we na afloop dronken werden ook nog bonbons en ander lekkers geserveerd; het was dus allemaal heel erg goed verzorgd.
Jammer dat we de volgende dag naar huis moesten.... en voor de gerechies komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2016

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met de gerechies. Keuze van de kok kleine gerechten altijd verrassend. Het smaakte toen naar meer en dat hebben we vandaag dus gedaan. Het was weer fenomenaal lekker. Bij het nagerecht zat een warm chocoladecakeje waar de warme chocolade nog uitvloeide. We moeten dit nog eens doen!

Datum van bezoek: maart 2016
26 februari 2016 beoordeeld

Laat je verassen door de kok die ook rekening houdt met hetgeen je niet lust
Gewoon lekker eten op verassende manier

Datum van bezoek: december 2015
2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier een paar maal per jaar voor de 'Gerechies van de schout'. Iedere keer is het weer anders, en het kan op den avond zijn dat de tafel naast je diverse andere 'gerechies' op het bord heeft dan jouw tafel. De 'gerechies' zijn altijd bijzondere en smaakvolle combi's die je zelden of nooit ergens anders krijgt. De bediening is altijd keurig netjes en opgewekt, en dat alles voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2015
17 december 2015 beoordeeld

Geen kaart maar 10 gerechtjes van de kok. Je kunt vooraf aangeven waar je absoluut niet van houdt. De rest is een verassing van de chef. Heerlijk gegeten tegen een fatsoenlijke prijs.

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Het Schoutenhuys bekeken, bekeken ook

In Het Schoutenhuys geweest? Deel je ervaringen!