“een geweldige avond!”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
19 november 2013 beoordeeld

We hebben genoten in Het Schoutenhuys van de "gerechies" het was meer dan avondvullend en superlekker allemaal met prima bediening van Daniel. Gaan we zeker weer doen als we op Texel zijn :) een aanrader

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
BoukeWeber, General Manager van Het Schoutenhuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2014

Beste Corry, hartelijk dank voor de mooie woorden. Wanneer komen jullie weer op Texel? We rekenen er natuurlijk nu wel op ...

15 november 2013 beoordeeld

Terwijl buiten de regen neergutste, zaten wij via een binnendoor sluipweg vanuit het Hotel een heerlijk avondje samen te eten en lieten ons regelmatig verrassen door de zeer gezellige garcon.Het was een avondvullend etentje in een gezellige ambiance,waarbij het gunstig gelegen tafeltje (direct gereserveerd bij aankomst in het hotel) aanleiding gaf tot een leuk gesprek met een ander "koppel" dat ook in het hotel logeerde.Het was een goed bestede avond en doen dat de volgende keer weer als we af reizen naat Texel vanuit het Brabantse Cuijk.

• Sfeer
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
13 november 2013 beoordeeld

voor de tweede keer gegeten in het schoutenhuys,weer volop genoten.ieder gerechie is een verrassing en alles is heerlijk. de bediening door Dave is een feestje op zich.zeker voor herhaling vatbaar.we hebben ons al voorgenomen snel weer een overnachting te boeken en weer te gaan genieten van de gerechie`s

• Sfeer
25 september 2013 beoordeeld

Beter laat dan nooit, de recensie dan. We waren hier in mei en genoten voor ons voor de 2e keer van de gerechies. Echt weer heel anders dan de eerste keer. Spannend, lokale ingrediënten, leuke bediening en we kregen op verzoek bij elk gerechie een andere bijpassende wijn. Kon gewoon. Ik weet zeker dat we hier wel weer voor een derde keer gaan komen

Datum van bezoek: mei 2013
22 september 2013 beoordeeld

Zeer leuk om verrast te worden door 14 verschillende gerechies met ingrediënten van het eiland. Alles smaakte heerlijk en leek met passie gemaakt.

Datum van bezoek: september 2013
Pietertjez, Manager van Het Schoutenhuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2013

Hartelijk dank voor uw compliment. Ruim 5 jaar serveren we de Gerechies en ieder compliment smaakt naar meer. Graag tot ziens.

Reizigers die Het Schoutenhuys bekeken, bekeken ook

In Het Schoutenhuys geweest? Deel je ervaringen!