“Fijn alternatief in Den Burg”

LvY Indonesia by Anneke's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 16 van 45 Restaurants in Den Burg
Beschrijving: LvY Indonesia is een Indonesisch Gastronomisch restaurant wat een heerlijk verhaal verteld. Het eerste hoofdstuk start bij het begin van Anneke haar culinaire reis, van huis naar school en terug. Dit heeft ze vertaald naar een restaurant setting waar Anneke je meeneemt op 1 dag in haar jeugd door haar geheugen en gezichtspunt proevend van het echte Indonesië en Indonesische keuken. Een thuis waar haar artistieke en gezondheidsbewuste moeder haar familie voorzag van verse huisgemaakte maaltijden, met 3 tot 5 verschillende maaltijden per dag.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een aanwinst voor Texel! Eindelijk een goed Indonesisch restaurant. Hier wordt met liefde en veel aandacht gekookt. We kregen een heerlijk verassings 4 gangen menu, met mooie en bijzondere combinaties van vooral Javaanse en Sumatraanse gerechten.
Fijne sfeer en hele aardige bediening.
En het leuke interieur maakt het mooi af.

9 september 2019 beoordeeld

Met vriendinnen hier heerlijk genoten van de bijzonder heerlijke smaken. Een avondvullend programma als je voor 5 gangen gaat en wel vooraf reserveren! Klein en mooie restaurant.Tussen het 2e en het 3e gerecht lang wachten, maar verder perfect en lekker gekruid (spicy). Dank Anneke!

7 september 2019 beoordeeld

We hadden doorgegeven dat ik vegetariër( en mijn man wel vis eet ) was. We gingen voor het 5 gangen menu. Maar we kregen bij 2e gang gerecht met kip waar ik van gegeten heb omdat ik in de veronderstelling was dat het vegetarisch was... Ik ben meer dan 40 jaar vegetarisch en voor mij is het verschrikkelijk om opeens weer vlees te eten!
We kregen uiteindelijk nieuw gerecht (ik eerst, mijn man werd vergeten…)Daarom hebben extra lang moeten wachten op onze gerechten.
Compensatie was aardig geweest!
Waarschijnlijk eten ok als je vis en vlees eet, anders weinig smaaksensaties.

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was fantastisch, echt heerlijk. De gastvrouw deed zeker erg haar best maar de eigenaresse wilde alles zo perfect doen dat er een soort spanning over het gehele restaurant lag. Dat was jammer. Waarschijnlijk opstart perikelen. Dat komt vast goed. Het eten was super.

Datum van bezoek: juli 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Nieuw op Texel, met ambities om op top niveau te koken. Mooie keuze uit gerechten en het menu: rijsttafel was uiterst smaakvol en vers. Smaakvol interieur en perfecte bediening. Nog wat aanloopproblemen, maar een grote aanwinst voor Texel.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die LvY Indonesia by Anneke's Kitchen bekeken, bekeken ook

In LvY Indonesia by Anneke's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!