“Tijdens een lang weekend Texel hier geweest.”
Beoordeling van Eilandkeuken

Eilandkeuken
Geclassificeerd als nr. 12 van 42 Restaurants in Den Burg
1 juni 2018 beoordeeld

We hadden dit al gereserveerd voordat we naar Texel gingen.
Dat was maar goed ook het zat helemaal vol.
Goeie sfeer en fantastisch gegeten, helemaal top.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt geweldig gegeten bij de Eiland keuken! Wat een passie wordt er in het bereiden van de gerechten gelegd
Na de drie heerlijke amuses aten wij de bisque, met garnalen en schelpjes van het eiland, daarna de bavette met prei en een lekker nagerecht .
Dit alles met mooie combinerende wijnen en koffie als afsluiten.
Wij vinden het erg smakelijk en komen graag terug.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben geluncht in restaurant Eilandkeuken. Wij hadden het verrassingsmenu en dat was erg lekker. Ons enige minpuntje was de radio, met nieuws en reclames tussendoor. Dat vonden wij niet zo passen in dit nette restaurant.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn restaurant met niet onbelangrijk een hele goede prijs kwaliteitsverhouding! Wij hebben een 3 gangen verrassingsmenu gekregen wat ontzettend lekker was. Fijne ambiance en zeer vriendelijk en kundig personeel.
Enige minpuntje; het welkoms aperitief was vrij prijzig, hetgeen niet vermeld was.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij gingen voor het 5 gangen verrasingsmenu. Met daarbij het wijnarrangement. Super verse gerechten. Met heel veel smaak. Goede wijnen. Vriendelijke bediening. Misschien een heel klein minpuntje. Beetje strakke uitstraling binnen. Mag iets warmer zijn vind ik. Maar een ding is zeker. Als we weer op Texel zijn, gaan we zeker terug. Hierbij dan ook een dankwoord voor het bedienend personeel en de keuken. Dank voor deze geweldige culinaire avond Top.

In Eilandkeuken geweest? Deel je ervaringen!