“Het opzoeken waard”
Beoordeling van Hart Van Texel

Hart Van Texel
Geclassificeerd als nr. 3 van 55 Restaurants in Den Burg
Prijsklasse: € 7 - € 38
Beschrijving: Een avond uit eten bij Hart van Texel is een mini vakantie op zich. Elke maand wisselen we onze menukaart. Wij werken met 2 of 3 gangen menu's. Waarbij wij streven om met lokale en seizoensproducten te werken. Naast onze kaart bieden wij ook wisselende specials aan. 2 gangen diner v.a. 27,50 3 gangen diner v.a. 35,50
25 mei 2024 beoordeeld

Wat achteraf maar het -be- zoeken zeker waard. Een leuke presentatie van het voor gerecht. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. De lamsschouder was ongekend mals en fantastisch van smaak. Bij een volgend bezoek aan Texel zeker weer naar toe.

Datum van bezoek: mei 2024
    • Sfeer

19 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Haastig op het laatste moment een restaurant geboekt.Maar wat een mazzel dat we deze toptent vonden!
Zeer vriendelijke bediening,een leuke kaart en lokale specialiteiten.
Natuurlijk kozen we de langzaam gegaarde lamsschouder.Mega lekker.
Een schot in de roos!

Datum van bezoek: mei 2024
9 maart 2024 beoordeeld

Deze plek is gezellig, leuk gedecoreerd, het eten is super lekker en de eigenaresse is super aardig. Het eten is best snel klaar. Ik ga zeker nog een keer terug.

8 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten. Professionele sfeer en aardig personeel. Het eten en de wijn waren fenomenaal. Het interieur van het restaurant is mooi ingedeeld en heeft een gezellige sfeer.

2 maart 2024 beoordeeld

Heerlijk eten, fijne ambiance, buitengewoon aardige mensen. Eten uitstekend geprijsd. Wij komen terug als we weer op Texel zijn.

• Sfeer

Reizigers die Hart Van Texel bekeken, bekeken ook

In Hart Van Texel geweest? Deel je ervaringen!