14 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke bejegening door het personeel. Ontbijt is lekker: broodjes zijn vers, er is steeds een lekkere verrassing en eris genoeg keuze. Doe zo voort! Het diner is ook aan te bevelen: helemaal geen vettig eten en aanbod van veel groenten (warm en rauw).
De prijzen in de bar vielen wat te hoog uit en dat is niet verstandig van StayOkay: haal die 15 à 20 % naar beneden en ik verbruik 3x meer! Want het is er best wel gezellig...

Kamertip: Geluid van de airco is storend om de slaap te vatten. Het (hoofd)licht op de kamer is niet helder genoeg.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
StayokayTexel, Front Office Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Hoi! Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Een leuk weetje: Met onze Stayokay Card krijg je maar liefst 10% korting in ons café én ook nog op de fietshuur en de overnachtingen + op leuke activiteiten in de buurt. Wellicht een idee voor de volgende keer:). We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen! Team Stayokay Texel

10 maart 2018 beoordeeld

We hebben hier in de herfstvakantie een nacht doorgebracht. De kamer was kaal maar schoon en we hebben hier prima geslapen. 's Avonds was er een bandje in de bar. Dat was een welkome verrassing. Het ontbijt in de ochtend was prima. Prijs-kwaliteitsverhouding goed. Kortom een aanrader voor als je naar dit fijne eiland gaat.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
StayokayTexel, Front Office Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

Hoi Sanne, Hartelijk dank voor je recensie. Fijn te horen dat jullie genoten hebben en in ons gezellige café verrast werden door een bandje! We hopen jullie nog eens te mogen verrassen:) Tot ziens, Team Stayokay Texel

21 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een nacht doorgebracht op een kamer voor drie met z`n tweeën.
De kamer was compleet en heerlijk rustig, we hebben een goede nachtrust gehad.
Het ontbijt was leuk opgezet en zeer compleet met hele lieve ontbijtdames die een livecookingshow gaven.
Perfect gebakken eitjes en pannenkoeken en wat boven al heel leuk was was de live muziek tijdens en ontbijt.
Als je voor een hostel kiest dan zit je hier meer dan goed.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
StayokayTexel, Front Office Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Hi Erik, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring. We zijn blij te horen dat jullie zo genoten hebben van de live cooking show;) en de muziek. We hopen jullie weer eens te mogen verrassen! Tot ziens, Team Stayokay Texel

9 december 2017 beoordeeld

Dit Hostel ligt op een perfecte locatie, linksaf loop of fiets je zo de polder in en rechtsaf wandel je in 5 minuten naar het centrum. Wij waren er in de winter en hadden de hond meegenomen; die is in bepaalde maanden ook welkom. Gastvrije ontvangst, behulpzame medewerkers en een fijne ontspannen sfeer. Het was niet druk, maar evengoed wel gezellig. De kamers zijn zeer sober, maar er zijn genoeg andere plekken om lekker te zitten.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
StayokayTexel, Front Office Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2017

Hoi, Bedankt voor je recensie. Fijn te horen dat jullie een goed verblijf gehad hebben en het doet ons goed te horen dat jullie de gezellige plekjes in ons hostel ontdekt hebben:). Tot de volgende keer! Team Stayokay Texel

2 november 2017 beoordeeld

Prima voor het gezin om een (paar) nacht(en) te verblijven. In en buiten het Hostel is voor de kinderen veel te doen en te spelen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. 's Ochtends heerlijk ontbijt!
Kamer is functioneel ingericht met stapelbedden en eenvoudige douche en wastafel.
Dichtbij centrum (loopafstand) met veel restaurantjes.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
StayokayTexel, Front Office Manager van Stayokay Texel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Hoi, Wat leuk te lezen dat het verblijf hier jullie goed is bevallen. We verwelkomen jullie graag nog een keer! Tot ziens:) Team Stayokay Texel