“Goede sfeer en lekker eten!”
Beoordeling van Vibes Foodbar

Vibes Foodbar
Geclassificeerd als nr. 10 van 38 Restaurants in Den Burg
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was erg vriendelijk ! Het eten smaakte erg goed en het restaurant zelf is sfeervol aangekleed. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2020

19 januari 2020 beoordeeld

Kom regelmatig in dit sfeervolle restaurant. De ene keer voor een kopje koffie, de andere keer voor een hapje eten. De prijs-kwaliteit is prima. Er wordt gewerkt met verse producten. Of je nu met z’n 2-en zit of met meerdere, het is er altijd gezellig. De bediening heeft oog voor de gasten en adviseert goed.
Een echte aanrader voor een kopje koffie, lunch of diner. Maar ook om even een drankje met vrienden te doen met een borrelplank. Ik zou zeggen laat u verrassen.

Datum van bezoek: januari 2020
18 januari 2020 beoordeeld

18 januari 2020: Ik ben hier wezen eten met mijn gezin (totaal 6). Na eerst bijna 45 minuten lang gewacht te hebben kregen wij eindelijk onze maaltijden. Ik had vis waar ik een groot fan van ben. Echter dat was ik van deze vis totaal niet. De vis was smakeloos ondanks de simpele kruiden op de vis en de vis was echt heel erg tot zeer droog. Niet lekker! Ook de andere maaltijden waren van zeer geringe kwaliteit. Van de hamburgers waren bijvoorbeeld de broodjes ook heel erg droog. Toen de serveerster tijdens het eten op gegeven moment kwam vragen of het eten smaakte konden wij dan ook echt niets anders zeggen dan eerlijk “nee”. De bijgeleverde patat per maaltijd was in één bakje samengevoegd met maar één klein bakje mayonaise. Zelfs de bij de maaltijden bijbehorende salades waren van zeer geringe kwaliteit. Gewoon wat sla met niet meer dan 4 kleine stukjes komkommer, wat paprika en wat stukjes ei met olijfolie in een bakje gepropt. Wij hebben totaal niets positiefs te vermelden na ons bezoek aan Vids. Het liefst had ik ook mijn geld terug... sorry maar geen aanrader of aanbeveling!!!

Datum van bezoek: januari 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aankomst op Texel zijn we op zoek gegaan naar een tentje waar we wat konden lunchen. Van buiten maar ook binnen ziet Vibes er mooi uit, ook de kaart bied genoeg keuze. Het eten was lekker en daar valt niks over te zeggen. Helaas hadden de 2 dames in de bediening weinig tot geen oog voor de gasten. Meerdere keren liepen zij langs tafels die moeite deden om aandacht te krijgen om iets te kunnen bestellen, wat vaker niet lukte dan wel, en nee het was niet druk. De dames hadden ook helemaal geen zin om te werken, er zaten namelijk 3 vriendinnen aan de bar en die waren vele malen interessanter. Als er eten klaar was uit de keuken (nadat iemand het voor elkaar kreeg iets te bestellen) werd dit gelukkig wel zo snel mogelijk naar de tafel gebracht, zo snel zelfs dat ze bestek vergat te brengen of even te kijken of we nog iets te drinken zouden willen. Dit alles natuurlijk om zo snel mogelijk weer met een verveeld hoofd, contact ontwijkende pose aan te nemen achter de bar of met de vriendinnen te kletsen.
Bij het afrekenen vermelden wij dat ze vergeten waren om onze 2e bestelling drinken te serveren waar we nog op aan het wachten waren, in plaats van een oprechte excuse kregen we van 1 van de dames een slap excuse dat ze het vergeten was, wat haar eigenlijk weinig deed. De ander zei niks maar kon ons wel een vuile blik geven, hoe durfde wij hun op een fout te wijzen.
Hoewel dit eigenlijk opzich een leuke tent is, is het erg jammer dat de bediening het toch zo kan verpesten als het blijkt dat ze alles behalve gastvrij en met hun werk bezig zijn.

Datum van bezoek: december 2019
20 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse malen nu hier geweest. Heerlijk en ook eerlijk eten. Kwaliteit staat voorop. Het beste rundvlees in de burgers en zelf gemaakte frites.
Ik heb ook de Pokebowl gegeten en die is echt heerlijk. Verder de zelfgemaakte loempia’s met Peking eend zijn een aanrader.

Ook bediening is heel hartelijk en aardig. En.... alles is zeer betaalbaar.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Vibes Foodbar bekeken, bekeken ook

In Vibes Foodbar geweest? Deel je ervaringen!