“We hebben genoten van heerlijk eten, lekker wijnen en een ontspannen sfeer”
Beoordeling van Brasserie Rebecca

Brasserie Rebecca
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in De Waal
Keukens: Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Het eten was heerlijk. Een 4-gangen verrassingsmenu, compleet vegetarisch op ons verzoek. Met perfect bijpassende wijnen. En in een omgeving waarin wij ons prettig voelen: lekker informeel. Absoluut een aanrader voor een bijzonder avondje uit.

8 mei 2018 beoordeeld

Een uitstekend restaurant. Goed verrassingsmenu met de juiste wijnen per glas bij elk gerecht. Zeer attente en deskundige bediening en ook af en toe de keukenbrigade aan tafel is ook leuk

Bedank J. Van B
8 april 2018 beoordeeld

Op aanbeveling van vrienden hier gaan eten voor de lunch en is ons enorm bevallen. Geen standaard lunch maar verfijnde gerechten en verrassende combinaties. De chef weet wat hij doet en zorgt voor een feest voor de ogen en de mond. Ook verassend kindvriendelijk wat zelden het geval is bij zo'n restaurants.

Er is keuze uit een lunchmenu, verrassingsmenu of a la carte. Je hebt dus zeker keuze genoeg.

Hou rekening dat dit een iets duurder restaurant is maar het is zeker elke cent waard!

Enige wat ons wat tegenviel is het interieur dat een opfrissingsbeurt kan gebruiken. De fluwelen stoelen hebben wat vlekken en zijn afgesleten. Door wat aanpassingen kan je de totaalbeleving van 8/10 naar 10/10 brengen!

26 maart 2018 beoordeeld

Geweldig restaurant waar je de passie en liefde voor het eten proeft dat er wordt geserveerd op een mooie manier

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met uitstekende service. Kaart is uitstekend verrassende gerechten van erg hoog niveau. Probeer zeker de zwezerik en de ganzelever ! Wijnen uitstekend zelfs in het arrangement.

Prijs kwaliteit enorm verrassend.

In Brasserie Rebecca geweest? Deel je ervaringen!