“De visspecialist van Texel”
Beoordeling van Viscentrum Beek Van

Viscentrum Beek Van
Geclassificeerd als nr. 14 van 58 Restaurants in De Koog
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Viscentrum van Beek, De Koog Texel Texelaars hebben een nauwe band met de zee. Logisch als je door water wordt omringd. En vanzelfsprekend als de zee je zoveel te bieden heeft. Want wat is er nu lekkerder dan verse Noordzeevis? Stap eens binnen in ons viscentrum en ervaar de rijkdom van de zee. Verwen jezelf en geniet. Wij helpen je daar graag bij. Laat je verrassen door het uitgebreide en smaakvolle assortiment verse visproducten. Je kijkt je ogen uit in onze vitrines. Schuif aan voor een lekker gebakken visje met een Texels biertje of doe inkopen voor een culinaire vismaaltijd thuis. Versgebakken vis Viscentrum van Beek ligt op een prachtige locatie in badplaats De Koog. Je vindt ons aan het gezellige dorpsplein. In de serre of op het terras kun je genieten van de reuring op straat. Maak je keuze uit ons ruime assortiment. De hele dag door hebben wij versgebakken visjes en ovenverse broodjes. Ook voor een complete (afhaal)maaltijd kun je bij Viscentrum van Beek terecht.
4 weken geleden beoordeeld

Nog nooit zo'n mooi visrestaurant met zeer uigebreide kaart meegemaakt. Wat een goed verzorgd bedrijf met vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is prima.

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Goede vis, de lekkerbekken zijn van kabeljauw. daardoor een wat hogere prijs dan voor gangbare lekkerbekken, maar vis kwaliteit meer dan waard. De menu's zijn relatief prijzig, wel smakelijk. bij afhalen de tijd nemen, kan wel half uurtje duren. Zoute haring vers van het mes. Gewoon goed. Parkeergelegenheid op 2 minuten lopen.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lekkerbekmenu bestond uit een goede vis, lekkere frietjes en een salade. Die was wat mij betreft met te veel azijn overgoten. Maar de lekkerbek was heerlijk!

Datum van bezoek: september 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

leuke plek in het midden van de Koog waar zeker lekker bv kibbelingen kunt eten.
vaak is het er wel druk.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juni 2019 beoordeeld

Aangetrokken door de drukte die er meestal rondom deze visboer heerst ons ook laten verleiden voor een lunch. Misschien waren onze verwachtingen te hoog, misschien zijn wij te kritisch.

We hebben lekker gegeten, maaltijd zag er goed en vers uit! maar de visboer bij ons in Nieuwkoop is lekkerder, terwijl die z'n vis toch van ver moet halen ;-)

21 EURO voor 2 witte puntjes met vis en 1 portie kibbeling is ook best aan de prijs.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Viscentrum Beek Van bekeken, bekeken ook

In Viscentrum Beek Van geweest? Deel je ervaringen!