“Goe gegeten”

't Pruttelhuus
Geclassificeerd als nr. 25 van 51 Restaurants in De Koog
Keukens: Belgisch, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier al een paar keer voorbij gekomen en was curieus. Bediening vind ik goed. Wel raar dat ze geen drankenkaart met prijzen hebben. Ik dacht dat het algemeen verplicht is van zo iets te hebben? Wat heb ik genomen? Om te beginnen de aspergesoep. Het was aspergesoep en ze was heet. Check op eerste punt. Daarna de mixed grill. Die drie stukken vlees zijn voor mij genoeg. De staander met saus, groenten en frieten is een goeie vondst. De zelfgemaakte chips was ik niet zot van. Ik heb geproefd van de appelcompot en die was verdomd lekker. Al bij al een goei diner. Kom wel op tijd want om 18u15 zat het 3/4 vol!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met vrienden in dit restaurant gegeten. 2 van ons hebben
mosselen besteld. Deze waren niet gaar en lauw geserveerd. De bediening had er overduidelijk geen zin in. Zij waren niet gastvrij en ongemotiveerd. Wel werden de mosselen van de rekening gehaald. Dit restaurant is NIET aan te bevelen!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een erg leuk concept. Elke tafel krijgt een standaard met hierop en in sausjes, salade, friet en zelf gemaakte chips.

De gerechten waren ook erg lekker, maar zo’n standaard maakte het wel bijzonder.

Ook werd er veel aandacht gegeven aan het opmaken van de toetjes.

Zeker een bezoek waard als je in De Koog verblijft!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Kaart aan de dure kant. Stoorde mij nogal dat bij een vleesgerecht nog drie euro bij betaald moet worden voor wat champignons en ui en nog eens drie euro als er een sausje bij moet.
Mixed grill wel erg karig, bijna leeg bord met een paar stukjes vlees en dan nog drie euro voor stroganoffsaus die niets met stroganoff te doen had.
Varkens medaillon in roomsaus goed alsook visstoofpotje.
Wel erg lang moeten wachten op eten. Wel lekkere brood met kruidenboter ed van het huis en nachos.
Dubbele gevoelens

23 april 2018 beoordeeld

Vriendelijk en attent personeel. Heerlijk gegeten.
Binnen tochtte het door de harde wind, waarop de schuifpui werd dichtgeschoven. Het eten werd vlot uitgeserveerd en smaakte uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die 't Pruttelhuus bekeken, bekeken ook

In 't Pruttelhuus geweest? Deel je ervaringen!