“Lekkere sandwitch”
Beoordeling van Eigeweis

Eigeweis
Geclassificeerd als nr. 18 van 51 Restaurants in De Koog
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

‘s Middags langs gegaan voor de lunch. Had de club sandwich van het huis besteld. Lekker met groenten, ei, bacon en tonijnsla. Daar een lekkere Skuumkoppe bij. Interieur tof voor te zitten.

18 mei 2018 beoordeeld

Tal van goede gerechten (salade, vlees en vis) en een goede en vriendelijke bediening in het centrum van de Koog.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel geluncht op de dag van aankom at als later heerlijk gedineerd. Gevarieerde kaart met streekgerechten. Vriendelijk personeel.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met z'n vieren hier wezen eten en we hebben genoten! Bijzondere, vriendelijke bediening en het eten was ook zeer goed! Leuke aankleding en gezellige sfeer. Kortom wij vinden het een aanrader!!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sliptong kwam met een groot stuk kuit, groente was kapot gekookt en toefje koude aardappelpuree. Tegen de serveerster gezegd en de kok vertelde haar dat het de lever en hart van de vis was en ze had zelf ook wel eens hier gegeten(...) en had dat toen ook. De groente wist de kok ook niet, dat had iemand anders voorbereid...Bij het afrekenen kwam een andere ober en die vroeg of alles naar wens was geweest. Dus nog een keer verteld en hij zei dat hij het door zou geven en zou er iets mee doen, maar we moesten nu wel gewoon betalen. Dus als je lekker wil eten...ga hier niet naar toe

In Eigeweis geweest? Deel je ervaringen!