PricelineUS$ 201
TravelocityUS$ 199
eDreamsUS$ 201
Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Een goed hotel om een weekendje Texel te verkennen.
Ruime schone kamers met een goed bed, buiten zitje en koffie/thee faciliteiten.
Heerlijk ontbijt. Lekkere sauna en zeer vriendelijk personeel.
Vlakbij het gezellige centrum van De Koog.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 10 oktober 2021

Geweldige overnachting gehad!
Ontvangst bij de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.
Hadden een tuinmanswoning, deze was zeer ruim en schoon.
Gegeten in het restaurant van het hotel, was echt een super ervaring. Eten was heerlijk, veel producten van het eiland zelf. Personeel was zeer vriendelijk en kundig!
Ontbijt was in buffet vorm, er was zeer veel keuze en van goede kwaliteit. Ook hier was het personeel zeer vriendelijk.
Kortom een echte aanrader!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 19 november 2020 via mobiele applicatie

Netjes ontvangen en drie nachten geweest. We hebben zowel ontbijt als diner in het hotel genoten (want corona) en waren hier zeer tevreden over. Ontbijt bestaat uit een uitgebreid buffet en er werd goed rekening gehouden met dieetwensen zonder dit elke keer opnieuw aan te moeten geven; keurig!
De diners waren wederom goed verzorgd en ook hier niet elke keer opnieuw dieetwensen door hoeven geven. De kaart is niet super uitgebreid, wat wellicht goed is om van te voren te weten nu alle horeca verder gesloten is. Voor onze drie diners echter voldoende keuze en we hebben heerlijk gegeten. Geen super grote porties maar wat patat bijbestellen is geen enkel probleem. Vlees en vis waren van goede kwaliteit en beide heerlijk zacht.

Personeel is heel vriendelijk en beleefd en de kamers zijn netjes en schoon. Wellicht iets gedateerd maar dus niet kapot of smerig dus het heeft ons niet gestoord. We vingen op dat men volgend jaar gaat verbouwen dus wellicht komen de kamers dan ook aan bod. Wij hebben er in ieder geval weer een leuk adres op Texel bij.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Hotel prima gelegen aan de rand van de Koog. Je loopt zo het dorp in en ook naar zee is het niet ver. Supermarkt dichtbij en bij het hotel konden wij voor de deur parkeren. Ruime kamers. Wel wat gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Koelkast, zithoek en tafel met 2 stoelen op de kamer. Ontbijt lekker. 1x ‘s avonds in restaurant 3 gangen menu gegeten. Heerlijk maar kleine porties. 2 sauna’s die in coronatijd geopend zijn. Turks stoombad was gesloten Ivm Corona.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

We sliepen hier 4 nachten.
Nette ontvangst en mooie ruime lichte kamer van alle gemakken voorzien.
Elke dag lekkere Rituals zeep en shampoo
Zeer uitgebreid ontbijt en goed geregeld met Corona.
Personeel zeer hulpvaardig!
Ook het diner was goed , alleen jammer dat als je 4 x diner hebt je telkens hetzelfde menu krijgt tenzij je a la Carter kiest, dat is het enige minpuntje, verder is dit zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020