29 mei 2018 beoordeeld

De ontvangst was zeer hartelijk. Bij aankomst op de kamer een kaartje met de gelukwensen voor ons 20-jarig huwelijk en een flesje "liefde", een leuke verrassing.
Prima hotel. Keurige kamer, schoon.De ligging is geweldig, op loopafstand van het gezellige dorp De Koog met vele restaurantjes, het strand en fietsenverhuur.
Wij hadden een lente arrangement met daarbij een drie gangen diner op dag van aankomst en een panini zalm met glas witte wijn op een dag naar keuze.
Het diner (goede kwaliteit) werd vanwege het prachtige weer buiten geserveerd, wat wil een mens nog meer.
Wij gaan nooit tweemaal naar dezelfde plaats maar voor anderen zeker een aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
13 mei 2018 beoordeeld

Kamer is zeer netjes en verzorgd, ruim en mooi ingericht.
Ligging hotel is goed, tegen het centrum en dicht bij het strand.
Goede menukaart, ontbijt ook geweldig, voldoende keus.
Algemene indruk is erg goed, boven verwachting

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Afgelopen week zijn we, voor de tweede keer, te gats geweest in Hotel Greenside. We wilden graag terug, omdat het ons de vorige keer (een jaar geleden) zo goed bevallen was. En wederom zijn we er zeer tevreden over.
Prima hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, en een prettige ligging, op eenvoudige loopafstand van het centrum van De Koog, maar toch aan de buitenkant. Dus een prima uitvalsbasis naar het hele eiland.
We zijn zeker van plan er nogmaals terug te komen.

Verbleef: april 2018
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met een zeer goed restaurant, service van de medewerkers is prima. We gaan er zeker vaker een kamer reserveren. Je hoeft de deur niet uit op zoek naar een goed restaurant want het restaurant in het hotel is prima, de bediening is (on Hollands) goed.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
6 april 2018 beoordeeld

Gratis upgrade van de kamer gekregen, zeer goed bed met lekkere dons en goede kussens, hygiëne op de kamer : top, grote badkamer met bad én douche, goede verzorgingsproducten, nespresso-koffiemachine op de kamer, leuk salon, heel goede wellness met grote hygiëne, zeer uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten...

Kamertip: De stilte in het hotel viel ons op. Geen lawaai op de gangen. Wel tapijt overal.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner