Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Op 23 september j.l zijn wij voor 2 nachten in dit hotel geweest.
We hadden een Luxe kamer geboekt en dit is ook gewoon luxe die beloofd wordt.
Een mooie grote kamer met een heerlijk boxspringbed, mooie flatscreen tv en een zithoek. De badkamer is zeer ruim met heerlijke Rituals produkten.

Dan het ontbijt: fantastisch, met meer dan voldoende keuze, geweldige koffie en een prachtig uitzicht op de vijver.
Hier ben je nog echt gast, het personeel is uiterst gastvrij en correct naar de gasten en altijd behulpzaam.
Dit hotel maakt zijn 4 sterren gewoon waar !!

Mocht je van whisky houden, dit hotel heeft een geweldige bar met een zeer ruim assortiment malt whiskys ( wel aan de prijzige kant )

Beoordeeld op 25 september 2017

Heerlijk hotel met erg vriendelijke bediening en een hele ontspannen sfeer. Hier kom je echt tot rust. Bijvoorbeeld door de mooie strandwandelingen of in de uitgebreide welness. Ook het restaurant is top!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

De ligging is niet erg bijzonder. De kamers zijn wat saai. Maar de kamers zijn wel groot en de badkamer ook. Alles werkt en is schoon. Het bed is goed. Het ontbijt goed maar niet overdadig. Service is uitstekend.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 september 2017

Mooie ruime kamers met Nespressomachine en super boxspringbedden. Het avondeten op de aankomstdag als deel van het arrangement was verrukkelijk.
Heerlijk ontbijtbuffet met alles wat je je kunt wensen om de dag goed te beginnen.

Kamertip: de goedkoopste kamer (tuinkamer) was uitstekend, zeer ruim met zithoek en terras.
Beoordeeld op 14 september 2017

De kamer was ruim en had voor ons een onmisbaar attribuut,
de Nespresso koffie- zet-apparaat.
Greenside ligt buiten het centrum van de Koog waardoor het een rustige sfeer uitademt.
De service is uitstekend, mede omdat het personeel in is voor een grapje.
Het restaurant Wambinge serveert heerlijke schotels bereid met lokale Texe
lse producten. We hebben er 10 heerlijke dagen gehad ondanks 1 dag regen.
We waren er thuis!!

Kamertip: Alle kamers zijn 'luxe kamers' ...
Datum van verblijf: augustus 2017